توجه: ارائه این محصول متوقف شده است. در صورت نیاز، می توانید ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی انجام دهید.

مستر کارت مجازی نوعی کارت پیش پرداخت (PrePaid) است که در کلیه درگاه های مستر کارت بین الملل (Global) قابل استفاده است. به لحاظ اینکه این کارت ماهیتاً به صورت مجازی(Virtual)  صادر می شود و فیزیک کارت ندارد، طبیعتاً هزینه صدور آن نیز پایین تر از سایر انواع کارت ها می باشد.
شما با داشتن این کارت می توانید انواع پرداخت های آنلاین مثل؛ پرداخت های مسافرتی( بلیط هواپیما، رزرو هتل،..)، پرداخت های دانشگاهی( ثبت نام آزمون TOEFL، GRE، هزینه اپلیکیشن فی، ...)، خرید از وبسایت های خارجی نظیر؛ آمازون، ebay،...، پرداخت هزینه های سفارتی و مهاجرتی، پرداخت هزینه های دوره های حرفه ای و... را انجام دهید.

توجه: انجام پرداخت های دلاری با مسترکارت های مجازی، کارمزدی به همراه ندارد ولی در صورتی که پرداخت، غیر دلاری است، حتما بایستی کارمزد تبدیل ارز نیز محاسبه شود. بدین ترتیب که نرخ برابری آن ارز را با دلار محاسبه کرده و کارمزد نرخ تبدیل ارز را نیز به آن مبلغ اضافه نمایید.

برای محاسبه نرخ برابری ارز می توانید از محاسبه گر مسترکارت استفاده کنید. برای محاسبه نرخ برابری در صفحه محاسبه گر مستر کارت، کارمزد تبدیل را 4% در نظر بگیرید. در باکس سمت چپ، ارز مورد نظرتان را انتخاب کرده و در باکس سمت راست دلار آمریکا را انتخاب کنید. با کلیک روی گزینه محاسبه(Calculate)، مقدار دلاری به شما نشان داده می شود. توجه نمایید کارمزد تبدیل ارز در کارتهای بین المللی نظیر ویزا و مستر 2% الی 4% است و برای مستر کارت های ما مبلغ 3 % اعمال می شود ولی از آنجایی که مسترکارت های مجازی یکبار شارژ می شود و امکان اضافه کردن به موجود کارت وجود ندارد، برای جلوگیری از انجام تراکنش ناموفق، رقم کارمزد را بالاتر در نظر بگیرید.  

 

ویژگی های اصلی مسترکارت مجازی ‏

قابلیت شارژ

  از 10 الی 500 دلار

پایه ارزی کارت

دلار آمریکا

امکان خرید با سایر ارزها

دارد

فیزیک کارت

ندارد

تاریخ انقضای کارت

دو روز

پنل بانکی آنلاین جهت مشاهده موجودی و گردش حساب

دارد

امکان اتصال به حساب پی پال

دارد

کارمزد پرداخت آنلاین ارزی به صورت دلاری

ندارد

چه پرداخت هایی را نمی توان با مسترکارت مجازی انجام داد؟

همانطور که اشاره شد تمامی پرداخت های بالا و سایر پرداخت های مشابه از طریق مستر کارت مجازی قابل پرداخت است، ولی پرداخت های زیر به لحاظ اینکه این نوع کارت های مجازی هستند، امکان پرداخت ندارند:
* پرداخت های آفلاین( پرداخت هایی که لازم است اطلاعات کارت به وبسایت فروشنده داده شود تا بعداً خود فروشنده مبلغ خرید را از موجودی کم کند).
* پرداخت های تکرار شونده( پرداخت هایی که آبونمان دوره ای مثلا: هفتگی و یا ماهانه دارد. گوگل ادوورز و آی تیونز آمریکا جزء این دسته از پرداخت ها هستند).
* پرداخت در وبسایت های قمار بازی و وبسایت های غیر اخلاقی.