توجه: ارائه این محصول متوقف شده است. در صورت نیاز، می توانید ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی انجام دهید.

انجام پرداخت های آنلاین ارزی و خرید از دستگاه های پوز خارج از کشور موضوعی است که سالیان متمادی به عنوان مشکل اساسی در کشور مطرح است، چرا که عمده مبادلات با خارج از کشور از طریق کارت های اعتباری ویزا و مستر کارت انجام می گیرد. شما با داشتن یک کارت ارزی می توانید بسیاری از خریدها را انجام دهید.
مستر کارت هدیه ezGyft با قابلیت های بالایی که دارد می تواند تمامی پرداخت های متداول را انجام دهد. پرداخت در فروشگاه های خارج از کشور از طریق دستگاه پوز(POS) و خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی که به درگاه مستر بین الملل متصل هستند، ویژگی اصلی مستر کارت های هدیه هستند. سقف میزان شارژ مسترکارت ایزی گیفت 1000 دلار آمریکاست، یکبار شارژ می شود و یک سال اعتبار دارد. این کارت به حساب بانکی متصل نیست و به صورت پیش پرداخت PrePaid ارائه می گردد. از مستر کارت ایزی گیفت می توانید برای بودجه بندی سفرهایتان استفاده نمایید.
نکته: برای پرداخت های دلاری کارمزدی اعمال نمی شود ولی در صورتی که پرداخت شما، غیر دلاری است، حتما نرخ برابری آن ارز را با دلار محاسبه کرده و کارمزد نرخ تبدیل ارز را نیز به آن مبلغ اضافه نمایید.

برای محاسبه نرخ برابری ارز می توانید از محاسبه گر مسترکارت استفاده کنید. برای محاسبه نرخ برابری در صفحه محاسبه گر مستر کارت، کارمزد تبدیل را 4% در نظر بگیرید. در باکس سمت چپ، ارز مورد نظرتان را انتخاب کرده و در باکس سمت راست دلار آمریکا را انتخاب کنید. با کلیک روی گزینه محاسبه(Calculate)، مقدار دلاری به شما نشان داده می شود. توجه نمایید کارمزد تبدیل ارز در کارتهای بین المللی نظیر ویزا و مستر 2% الی 4% است و برای مستر کارت های ما مبلغ 3 % اعمال می شود ولی از آنجایی که کارت های هدیه یکبار شارژ می شود و امکان اضافه کردن به موجود کارت وجود ندارد، برای جلوگیری از انجام تراکنش ناموفق، رقم کارمزد را بالاتر در نظر بگیرید.



ویژگی های اصلی مسترکارت گیفت ‏

قابلیت شارژ   از 50 الی 1000 دلار
پایه ارزی کارت دلار آمریکا
امکان خرید با سایر ارزها دارد
اعتبار کارت تاریخ روی کارت
پنل بانکی جهت مشاهده موجودی و گردش حساب دارد
امکان اتصال به حساب پی پال دارد
کارمزد پرداخت با دستگاه پوز به صورت دلاری ندارد
کارمزد پرداخت آنلاین ارزی دلاری ندارد
مسترکارت گیفت | تهران کردیت کارت

متداول ترین پرداخت های ارزی که می توان با مستر کارت هدیه انجام داد:

* خرید از دستگاه های(P.O.S) در سراسر دنیا
* ثبت نام آزمون های بین المللی نظیر: TOEFL, USMLE,GRE, IELTS,...
* رزرو آنلاین هتل ها و پروازهای خارجی
* پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت و ویزای کشورهای مختلف
* خرید انواع برنامه های موبایلی، خرید هاست و دامنه، خرید لایسنس نرم افزار های اورجینال
* خرید از وبسایت های خارجی مثل: ebay, Amazon, Alibaba,...
* پرداخت هزینه کنفرانس های خارجی و هزینه چاپ مقاله در ژورنالهای خارجی
* ...

چه پرداخت هایی را نمی توان با مستر کارت هدیه ezGyft انجام داد؟

* پرداخت های تکرار شونده( پرداخت های هفتگی و ماهانه، ... که به صورت آبونمان دوره ای هستند. لازم به ذکر است گوگل ادوورز و آی تیونز آمریکا نیز جزء این دسته از پرداخت ها هستند).
* پرداخت در وبسایت های قمار بازی و وبسایت های غیر اخلاقی
* پرداخت های آفلاین