جهت امنیت هر چه بیشتر موجودی کارت های خریداری شده توسط مشتریان، نحوه شارژ مسترکارتهای قابل شارژ بر روی پنل آنلاین بانکی به صورت زیر انجام می گیرد. در صورتی که موجودی کارت بعد از شارژ مجدد، کمتر از 500 دلار باشد، شارژ به صورت اتوماتیک روی کار قرار می گیرد و در صورتی که موجودی کارت بعد از شارژ مجدد، بالاتر از ۵۰۰ دلار شود، شارژ خریداری شده به صورت پندینگ (Pending) روی پنل قرار خواهد گرفت، تا زمانی که خودتان به صورت دستی اقدام به اضافه کردن آن به کارتتان نمایید. برای قابل استفاده شدن شارژ، لازم است روی پنل آنلاین بانکی، از منوی More (روبروی کارت)، گزینه Load Now انتخاب شود. این موجودی متعلق به کارت شماست و شما می توانید در هر لحظه که به موجودی بیشتر نیاز داشتید، به صورت دستی اقدام به لود شارژ نمایید.

* توجه فرمایید، مطابق روال همیشگی شارژ کارتهای قابل شارژ به صورت آنی انجام می گیرد. تنها یک مرحله به عنوان امکان لود کارت توسط خود مشتری به پنل اضافه شده است.
امنیت شارژ مستر کارت | تهران کردیت کارت

راهنمای تصویری شارژ دستی مسترکارت را در لینک زیر مشاهده نمایید:


با خرید شارژ جدید، اگر موجودی کارت شما بیشتر از ۵۰۰ دلار باشد، در سمت راست پنل شما، روبروی کارت، شارژ خریداری شده به صورت  پندینگ(Pending) دیده می شود.
  

برای اضافه کردن دستی شارژ بر روی کارت، مطابق تصویر زیر، از منوی More، گزینه Load Now را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد، کامنت تأیید لود شارژ روی کارت به شما نشان داده می شود. با کلیک بر روی Load now، موجودی بر روی کارت شما اضافه می گردد.
نکته حائز اهمیت این است که شارژ کارت برای سال اول بدون هیچ محدودیتی همان مقدار ۳۰ هزار دلار است. برای سال دوم نیز این شرایط وجود دارد با این تفاوت که شارژ کارت در سال دوم به زمان و میزان شارژهای سال اول بستگی دارد.

پس توجه نمایید فارغ از اینکه کارت چه زمانی تهیه شده، در هر بازه ۳۶۵روزه، شما فقط می توانید ۳۰ هزار دلار کارت را شارژ کنید.

برا ی مثال؛ اگر کارت شما در ۱ اپریل ۲۰۱۸ با ۵۰۰ دلار اولیه  فعال شده است و در ۱ جولای ۲۰۱۸ با ۲۹۵۰۰ دلار شارژ مجدد به سقف سالیانه خورده است، شما در بازه ۱ اپریل ۲۰۱۹ تا ۱ جولای ۲۰۱۹ می توانید ۵۰۰ دلار شارژ نمایید. چرا که ۱ جولای ۲۰۱۸ تا ۱ جولای ۲۰۱۹ که بازه ۳۶۵ روزه است، فقط امکان ۳۰۰۰۰ دلار امکان شارژ دارد، بنابراین، شارژ مستقل از زمان تقویمی است. طبیعتا در ادامه سال دوم نیز الگوی مذکور برای محاسبه بازه ۳۶۵ و سقف شارژ ۳۰۰۰۰ دلار سالانه وجود دارد.
شارژ مسترکارت| تهران کردیت کارت