شرکت در نمایشگاه خارجی | تهران کردیت کارت

جستجو و انتخاب نمایشگاه های بین المللی خارجی

اولین موضوع مهم در زمینه شرکت در نمایشگاه این ات که شما با چه عنوان و هدفی می خواهید در نمایشگاه شرکت نمایید. طبیعتا شرکت در نمایشگاه در قالب غرفه دار(exhibitor)، بازدید کننده(visitor)، ارائه دهنده خدمات نمایشگاهی(service provider)، شرکت سازمان دهی نمایشگاهی(organizer) متفاوت است. انتخاب نمایشگاه مورد نظر با توجه به اهداف شرکت از اهمیت بسیاری برخوردار است. از مهم ترین عوامل تعیین کننده انتخاب نمایشگاه عبارتند از: حضور برندهای معروف صنعت خاص، اطلاعات بازدید کنندگان قبلی نمایشگاه، شرکت های حاضر در نمایشگاه و زمان و تعداد افراد محتمل بازدید کننده.

سایت های tradefairdates و auma از معروف ترین سایت ها برای جستجوی نمایشگاههای معتبر بین المللی است. خدمات این سایت ها رایگان بوده و به راحتی می توان بر اساس نام نمایشگاه، موضوعات ، نام کشورها و تاریخ، نمایشگاه ها را جستجو و مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که برخی از نمایشگاه های بین المللی خارجی برای تمامی شرکت کنندگان، حتی به عنوان بازدید کننده نیز شامل هزینه می باشد و قبل از گشایش نمایشگاه بایستی هزینه ثبت نام پرداخت شود. همچنین علاوه بر هزینه شرکت در نمایشگاه، هزینه های اخذ ویزای کشور( در صوردت داشتن نیاز به أخذ ویزا)، تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل های خارجی، ... جز مواردی هستند که باید بعد از ثبت نام نمایشگاه حتما باید پرداخت شوند.

نمونه پیش ثبت نام نمایشگاه خارجی به عنوان غرفه دار

در ادامه پیش ثبت نام، نمایشگاه لباس در کشور ترکیه، به عنوان نمونه آورده شده است.

1- برای ثبت نام، ابتدا وارد وبسایت expodatabase 
می شویم.

شرکت در نمایشگاه | تهران کردیت کارت

2- بر اساس موضوع نمایشگاه و مکان برگزاری، اطلاعات لازم برای جستجوی خود را وارد می کنیم. از بین نتایج نمایش داده شده، نمایشگاه مورد نظر را انتخاب می کنیم.

شرکت در نمایشگاه صادارت و واردات | تهران کردیت کارت

3- اطلاعات فردی و شرکتی خود را وارد می کنیم. 

ثبت نام نمایشگاه خارجی | تهران کردیت کارت

4- با تکمیل فرم پیش ثبت نام تأییدیه اولیه نمایشگاه، نمایش داده می شود. 

رجیسترشن نمایشگاه خارجی | تهران کردیت کارت

پرداخت هزینه شرکت در نمایشگاه های خارجی Registration Fee و هزینه های اقامتی مرتبط 

پرداخت هزینه شرکت در نمایشگاه های خارجی Registration Fee و همچنین سایر هزینه ها، شامل تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل به صورت آنلاین صورت می گیرد. تهران کردیت کارت می تواند با روشهای زیر در پرداخت این هزینه ها، همراه شما باشد:

1- شما می توانید با خرید یکی از محصولات تهران کردیت کارت شخصا اقدام به پرداخت هزینه های شرکت در نمایشگاه های خارجی کنید. برای انجام پرداخت توسط خود شما، می توانید از راهنمای عمومی پرداخت با ویزاکارت و مستر کارت را مطالعه نمایید. 

2- همچنین شما می توانید با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی اقدام به پرداخت هزینه شرکت در نمایشگاه های خارجی و سایر هزینه های مرتبط را کنید.