سایت علی اکسپرسAliExpress.com در سال 2010 توسط شرکت علی بابا Ali Baba راه اندازی شد؛ این سایت یکی از فروشگاه های آنلاین بسیار مطرح و پرطرفدار در سراسر دنیاست. تولیدکنندگان و کسب و کار های کوچک و بزرگ این فرصت را پیدا می کنند که محصولات خود را در آن ارائه دهند و خریداران نیز به آسانی می توانند خرید از این سایت را تجربه کنند. این سایت به راحتی می تواند طرفداران خرید آنلاین را در سراسر دنیا راضی نگه دارد زیرا آنها تقریبا می توانند هر چیزی را که مد نظر دارند در این سایت با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند.

سایت علی اکسپرس در مقایسه با سایر سایت ها مطرح خرید و فروش آنلاین مانند فروشگاه اینترنتی آمازون یک تفاوت عمده دارد، در این سایت حتی کسب و کارهای کوچک نیز می توانند محصولات خود را ارائه کنند اما در سایر سایت ها معمولا این امکان وجود ندارد؛ به همین دلیل طیف طرفداران سایت علی اکسپرس نسبت به آمازون در بین مردم دنیا گسترده تر است.
نحوه خرید از aliexpress | تهران کردیت کارت

راهنمای خرید از سایت علی اکسپرس

با توجه به گسترده بودن محصولات موجود در سایت علی اکسپرس ممکن است که شما یکی از متقاضیان خرید از این سایت باشید، ما در این مقاله نحوه ی خرید از این سایت Ali Express را قدم به قدم به شما آموزش می دهیم.


برای خرید از سایت علی اکسپرس ابتدا لازم است که در وارد سایت شده و یک حساب کاربری ایجاد نمایید.


پرداخت ارزی خرید کالا از سایت علی اکسپرس | تهران کردیت کارت


بعد از ایجاد اکانت و ورود به حساب کاربری خود، محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید.


در صورتی که کالای خاصی را مد نظر دارید در نوار جستجوی بالای سایت نام کالا را وارد نمایید تا نتیجه ها به صورت مشخص به شما اعلام شود


آموزش خرید از سایت علی اکسپرس | تهران کردیت کارت


در غیر این صورت می توانید با توجه به نوع کالایی که مد نظر دارید از بخش طبقه بندی کالا ها نوع کالای مورد نظر را انتخاب کرده و به جست و جوی آن بپردازید.


آموزش خرید از علی اکسپرس | تهران کردیت کارت


بعد از انتخاب کردن محصول مورد نظر بر روی گزینه Add To Card کلیک نمایید.


خرید اینترنتی با ویزاکارت | تهران کردیت کارت


در مرحله بعد ابتدا کشور مورد نظر خود را که می خواهید محصول به آن ارسال شود انتخاب می کنید. 


نکته : توجه داشته باشید با اینکه بین کشورهایی که می توان انتخاب کرد، کشور ایران نیز دیده می شود اما سایت علی اکسپرس ارسال به ایران ندارد و در صورتی که آدرس ارسال شما ایران باشد خرید شما در نهایت کنسل خواهد شد. به عبارتی برای خرید از سایت علی اکسپرس شما باید یک آدرس حقیقی غیر از ایران داشته باشید.


پرداخت اینترنتی علی اکسپرس | تهران کردیت کارت


بعد از انتخاب کشور مورد نظر روی گزینه Buy From This Seller کلیک نمایید


پرداخت علی اکسپرس با ویزاکارت و مسترکارت | تهران کردیت کارت


بعد از طی کردن این مراحل به مرحله مربوط به آدرس ارسال محصول خواهید رسید، در این مرحله لازم است که آدرس دقیق گیرنده (کشوری به غیر از ایران) را وارد نمایید پس از وارد کردن آدرس گزینه Save And Ship را انتخاب نموده و به مرحله بعد بروید


پرداخت ارزی ویزاکارت مسترکارت پی پال | تهران کردیت کارت


در این مرحله آدرس به شما نمایش داده می شود و شما می توانید در صورت اشتباه بودن آدرس، آن را تصحیح نمایید.
مرحله ی دوم بخشی است که شما محصول مورد نظر خود را تایید می کنید و در نهایت به مرحله ی پرداخت هزینه ی محصول منتخب خود خواهید رسید.


ارسال پستی علی اکسپرس | تهران کردیت کارت


در این مرحله نیاز است که شما برای پرداخت مبلغ یک کارت ارزی داشته باشید. با داشتن اطلاعات کارت می توانید به راحتی پرداخت خود را انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با پرداخت های آنلاین ارزی، راهنمای پرداخت با ویزاکارت و مسترکارت را مطالعه نمایید. 
برای انجام پرداخت می توانید از خدمات موجود در سایت تهران کردیت کارت استفاده کرده و با خرید یکی از کارت های ارزی موجود در سایت هزینه خود را پرداخت نمایید، و یا پرداخت آنلاین ارزی خود را بدون خرید کارت به تیم پرداخت تهران کردیت کارت بسپارید تا در فضایی امن و مطمئن هزینه خرید شما را پرداخت نمایند.

مجددا به این موضوع توجه داشته باشید که سایت علی اکسپرس ارسال به ایران ندارد در حالتی که پرداختتان را به تیم ما می سپارید، می توانید آدرس یکی از آشنایان و دوستان خارج از ایران خود را جهت ارسال محصول وارد نمایید. بعد از اینکه محصول توسط ایشان دریافت شد، وی محصول را به آدرس ایرانتان ارسال نماید. همچنین در صورتی که آدرس معتبر در خارج از ایران ندارید و قصد دارید که کالای مورد نظر را حتما در ایران دریافت نمایید می توانید خرید خود را به سایتهایی که در این زمینه فعال هستند، نظیر سایت لک لک بسپارید.