نحوه محاسبه سقف ۳۰ هزار دلار سالانه مسترکارت های قابل شارژ

خرید ویزا کارت | تهران کردیت کارت
تکمیل منوهای اپلیکیشن اینترنت بانک eMoney
1 جولای 2018
صدور مسترکارت جدید | تهران کردیت کارت
تغییر در فرآیند تمدید موجودی کارت های گیفت فیزیکی و مجازی
12 آگوست 2018
نمایش همه

نحوه محاسبه سقف ۳۰ هزار دلار سالانه مسترکارت های قابل شارژ

خدمت مشتریان عزیز می رساند:

همانطور که در ویژگی ها و اطلاعات مسترکارت های مسافرتی قابل شارژ  قید شده است، سقف موجودی کارت های قابل شارژ ۳۰ هزار دلار سالانه است. بدین معنی که شما در طول یکسال کارت را می توانید به دفعات شارژ کرده و موجودی آن را با انجام پرداخت های خود خالی نمایید. مجموع تعداد شارژهایی که در طول یکسال خریداری می نمایید نمی تواند بالاتر از ۳۰ هزار دلار باشد.

نکته حائز اهمیت این است که شارژ کارت برای سال اول بدون هیچ محدودیتی همان مقدار ۳۰ هزار دلار است. برای سال دوم نیز این شرایط وجود دارد با این تفاوت که شارژ کارت در سال دوم به زمان و میزان شارژهای سال اول بستگی دارد.

پس توجه نمایید فارغ از اینکه کارت چه زمانی تهیه شده، در هر بازه ۳۶۵روزه شما فقط می توانید ۳۰ هزار دلار کارت را شارژ کنید.

برا ی مثال؛ اگر کارت شما در ۱ اپریل ۲۰۱۸ با ۵۰۰ دلار اولیه  فعال شده است و در ۱ جولای ۲۰۱۸ با ۲۹۵۰۰ دلار شارژ مجدد به سقف سالیانه خورده است، شما در بازه ۱ اپریل ۲۰۱۹ تا ۱ جولای ۲۰۱۹ می توانید ۵۰۰ دلار شارژ نمایید. چرا که ۱ جولای ۲۰۱۸ تا ۱ جولای ۲۰۱۹ که بازه ۳۶۵ روزه است، فقط امکان ۳۰۰۰۰ دلار امکان شارژ دارد، بنابراین، شارژ مستقل از زمان تقویمی است. طبیعتا در ادامه سال دوم نیز الگوی مذکور برای محاسبه بازه ۳۶۵ و سقف شارژ ۳۰۰۰۰ دلار سالانه وجود دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *