شرکت هواپیمایی بوتا Buta Airways که یک شرکت هواپیمایی خصوصی در آذربایجان بوده و زیر مجوعه هواپیمایی آزال است، در تابستان 2017 و با حضور رئیس جمهور آذربایجان افتتاح شد. این شرکت هواپیمایی، اولین هواپیمایی کم هزینه در آذربایجان است، که زیر نظر هواپیمایی آزال آذربایجان فعالیت می کند و تنها پروازهای سیستمی ارائه می کند. هواپیمایی بوتا، تنها در مسیرهای کوتاه هوایی مانند جابجایی در خاک آذربایجان فعالیت می کند.

هواپیمایی بوتا پرواز های خود را از سال 2018 به ایران آغاز نموده است که پروازی مستقیم و بدون توقف بوده و راس ساعت 1:25 هر شب انجام می گیرد. یکی از نکات جالب پروازهای هواپیمایی بوتا، نوع و مقدار بار مجاز است که بصورت صفر کیلوگرم، ده کیلوگرم و ۲۳ گیلوگرم است که هر کدام قیمت های جداگانه دارند و لذا برای کسانی مناسب است که تنها با کت و شلوارشان مسافرت می کنند. در این پروازها، غذای داخل کابین به صورت جداگانه به فروش می رسد و مسافر برای خرید یا نخریدن آن مختار است.
خرید پرواز ارزان باکو | تهران کردیت کارت
شرکت هواپیمایی "بوتا ایرویز" با هدف عرضه ارزان ترین قیمت بلیت آذربایجان شروع به فعالیت کرد. از ویژگی‌های این ایرلاین جدید، امکان تهیه بلیت از 2 ماه قبل، امکان انتخاب صندلی مورد نظر، انتخاب انواع متفاوت حمل بار، سرو انواع غذاهای گرم و نوشیدنی ها در حین پرواز است. همچنین مهمانداران هواپیمایی بوتا ایرویز آذربایجان Buta Airways Company یکی از آموزش دیده ترین مهمانداران بین شرکتهای هواپیمایی بوده و به علت وجود مهماندار از ملیت های مختلف، امکان صحبت با زبان های مختلف را دارند. هواپیماهای مورد استفاده در بوتا ایرویز را اکثراً هواپیماهای نسل جدید E190 وE170 تشکیل می‌دهند. پروازهای این شرکت در ایران، شامل تهران- باکو و تبریز- باکو می شود.
خرید بلیط تهران باکو بوتا | تهران کردیت کارت

روش پرداخت هزینه خرید بلیت هواپیمایی Buta Airways

1- برای پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیمایی Buta Airways، شما می توانید یکی از محصولات تهران کردیت کارت را تهیه کرده و شخصا اقدام به پرداخت آنلاین هزینه نمائید. در این حالت پیشنهاد می شود راهنمای عمومی پرداخت با کارت های ارزی را مطالعه نمایید. 

2- همچنین می توانید با تعیین تاریخ و ساعت پرواز و همچنین ارسال اسکن پاسپورت درخواست پرداخت آنلاین ارزی در سایت ثبت نمایید، تا کارشناسان گروه تهران کردیت، اقدام به تهیه و پرداخت هزینه خرید بلیط پرواز از هواپیمایی Buta Airways کنند.