خرید آنلاین از گوددی | تهران کردیت کارت

مهمترین خدمات وبسایت GoDaddy

خدماتی که سایت گوددی ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

- خرید سرور مجازی، اختصاصی و میزبانی دامنه وب، سرورهای ابری Cloud Server و اپلیکیشن های ابری Cloud Apps
- خرید و رجیستریشن دامنه و تمدید آن Domains registration
- طراحی و ساخت و مدیریت سایت با تخفیف های مناسب Websites designing
- ارائه هاست ویژه برای سایت هایی که میزبانی و برنامه نویسی آن بر اساس وورد پرس است. WordPress Services
- خدمات امنیت شبکه Web Security و مشاوره در زمینه امنیت فضای مجازی
- ارائه برنامه های بازاریابی آنلاین Online Marketing ، ایمیل مارکتینگ Email Marketing ، مشاوره سئو SEO ، مدیریت شبکه های اجتماعی Social Media Management
- ارائه راهکارهای حرفه ای مدیریت ایمیل و نرم افزاری اداری Email & Office
- ارائه خط های تلفن اینترنتی و هوشمند Phone Numbers

مزایای خرید هاست از گوددی

- آپ تایم
میزان زمانی که سرور های گوددی آپ هستند بسیار بالا بوده به نحوی که در یک آمار ارائه شده برای ماه های سال 2018، این رقم تقریبا بین 91/99 تا 99/99 بوده است. این موضوع برای سایت ها و کسب و کارهایی که در شرایط رقابتی هستند و سئو وبسایت برایشان پر اهمیت است، مورد بسیار اثرگذاری است.

- سرعت
به موازات زمان آپ تایم سرورهای GoDaddy، سرعت مشخصه دیگر داشتن یک وبسایت خوب است. هاستینگ و سرورهای گوددی با سرعت فوق العاده ای که دارند شاید به جرأت بهترین سرورهای تجاری دنیا را در اختیار دارند. در همان آمار ارائه شده سال 2018، سرعت سرورهای گوددی با یک نرخ افزایشی از 400 میلی ثانیه به 584 میلی ثانیه رسیده است.

- امنیت
مورد دیگری که ارزشمندی هاستینگ گوددی را بیشتر می کند، بحث امنیت سرورها است که طبیعتا این امر به نوبه خود برای سایت ها و فروشگاه های آنلاین بسیار حائز اهمیت است.
خرید هاست و ثبت دامنه | تهران کردیت کارت

معایب خرید هاست از گوددی

در کنار مزایای زیادی که استفاده از هاست های گوددی دارند، هزینه نسبتا بالای سرویس ها و محدود بودن سرویس های ارزان قیمت به همراه محدودیت هایی که در پشیتبانی و پاسخگویی دارند، جز مواردی هستند که باید به آنها توجه کرد.


برای راهنمایی بیشتر و اطلاعات تکمیلی می توانید مقالات ثبت دامنه و اجاره سرور در سایت OnlineNic، پرداخت دلاری دامین و گواهی SSL، و پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی را نیز مطالعه کنید.

نحوه پرداخت هزینه خرید هاست و ثبت دامین در گوددی GoDaddy

هزینه خدمات گوددی را می توان از طریق درگاه مستر یا ویزا و یا از طریق حساب پی پال پرداخت شود. بدین منظور می توانید به یکی از شیوه های زیر عمل کنید:

1- شما می توانید با تهیه یکی از محصولات ویزا کارت و مسترکارت موجود روی وبسایت، شخصا نسبت به پرداخت هزینه خدمات GoDaddy اقدام نمائید.

2- برای پرداخت هزینه خدمات GoDaddy، می توانید سفارش پرداخت آنلاین هزینه ارزی در سایت ثبت نمایید، تا کارشناسان گروه تهران کردیت، نسبت به این کار اقدام کنند.