آلوده شدن کامپیوتر به ویروس ها و بد افزارها، آسیب جدی به فایل های سیستم وارد می کند و در برخی مواقع چاره ای جز تعویض سیستم عامل یا سخت افزار وجود ندارد که باعث از دست دادن اطلاعات و صرف زمان و هزینه های مالی می شود. همچنین قابل تامل است، هکرهای زیادی، وقت و انرژی بسیاری را صرف کرک کردن نرم افزار های کاربردی می کنند، قطعاً با دلیل مشخص و حساب شده‌ای مانند دسترسی به رمزهای عبور مربوط به سایت‌های مختلف، اطلاعات حساس بانکی و پست الکترونیکی، عکس‌های شخصی و فایل‌های محرمانه یا خصوصی و .... اقدام به این کار می کنند.

لذا دلایل زیادی برای استفاده از نسخه اصلی و دارای لایسنس آنتی ویروس ها و نرم افزارها وجود دارد که عبارتند از:

الف) پایداری بیشتر در مقایسه با نسخه های قفل شکسته
ج) امکان به روز رسانی واقعی
د) کاهش قابل توجه هزینه های تعمیر و نگهداری و پشتیبانی کامپیوترها
ه) پشتیبانی دائمی نرم افزار در صورت ایجاد مشکل در آن

پس با استفاده از ویروس کش مناسب و نصب نرم افزاهای اورجینال در کامپیوتر و به روز رسانی دوره ای آنها، می توان تا حد خیلی زیادی از هک شدن و ایجاد مشکل در کامپیوتر و کند شدن آن جلوگیری کرد.
پرداخت دانلود آنتی ویروس اورجینال | تهران کردیت کارت

انتخاب آنتی ویروس و نرم افزار های اورجینال

شرکت های متعددی در سطح دنیا وجود دارند که خدمات مربوط به تولید آنتی ویروس ها و نرم افزارهای اورجینال را ارائه می دهند. از جمله این سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-آنتی ویروس است ESET

2- آنتی ویروس کسپر اسکای KasperSky

3-آنتی ویروس آویرا Avira

4- آنتی ویروس نوترون Notron

5- نرم افزارهای شرکت مایکروسافت

6- آنتی ویروس McAfee
خرید نرم افزار ویروس کش اورجینال | تهران کردیت کارت

چگونگی پرداخت هزینه خرید انواع لایسنس آنتی ویروس ها و نرم افزارهای اورجینال

خرید انواع لایسنس آنتی ویروس ها و نرم افزارهای اورجینال حتما باید آنلاین صورت گیرد. تهران کردیت کارت می تواند با روشهای زیر در پرداخت هزینه خرید انواع لایسنس آنتی ویروس ها و نرم افزارهای اورجینال همراه شما باشد:

1- شما می توانید با خرید هر یک از محصولات تهران کردیت کارت، شخصا اقدام به پرداخت هزینه خرید انواع لایسنس آنتی ویروس ها و نرم افزارهای اورجینال کنید. دقت داشته باشید اغلب وبسایت های آنلاین به درگاه مستر کارت و ویزا کارت متصل هستند و شما به راحتی می توانید پرداختتان را انجام دهید. برای آشنایی بیشتر می تواند راهنمای عمومی پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت را مشاهده نمایید. در موارد خاص وبسایت برخی از سایت ها تنها به درگاه پی پال متصل هستند، در این حالت می توانید پس از دریافت مستر کارت از تهران کردیت اقدام به افتتاح حساب pay pal نموده و با کارت تهیه شده هزینه خرید انواع لایسنس آنتی ویروس ها و نرم افزارهای اورجینال خود را پرداخت نمائید. نکته: پرداخت با پی پال حساسیت های بالایی دارد، پیشنهاد ما اینست که اگر به پرداخت پی پالی تسلط ندارید، پرداختتان را به مجموعه های پرداخت آنلاین ارزی مثل تهران کردیت کارت بسپارید.

2- شما می توانید با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی اقدام به پرداخت هزینه خرید انواع لایسنس آنتی ویروس ها و نرم افزارهای اورجینال کنید. در این حالت، شما پرداختتان را به تیم پرداخت تهران کردیت کارت می سپارید و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین کارمزد پرداخت هزینه خرید انواع لایسنس آنتی ویروس ها و نرم افزارهای اورجینال را انجام می دهند.