در گوشی های اپل با سیستم عامل iOS7 به بعد، قابلیتی به نام Find My iPhone به گوشی های اپل افزوده شده است که در صورت فعال بودن این گزینه، گوشی فقط با Apple ID و Password که در دستگاه فعال است، کار می کند. با استفاده از این قابلیت می توان در صورت مفقود شدن گوشی و متصل بودن آن به اینترنت محل دستگاه را در نقشه و در سایت iCloud.com مشاهده کرد و سپس از طریق نمایندگی های رسمی اپل، با ارائه فاکتور و ... آن را پیدا نمود. اما این قابلیت با توجه به عدم وجود نمایندگی رسمی اپل در ایران مشکلات زیادی را برای هوطنان ایرانی که دستخوش عواملی چون فراموش نمودن اطلاعات اپل آیدی، خرید گوشی کارکرده، عدم آگاهی و دسترسی به مالک قبلی و ... می شوند، ایجاد کرده است؛ زیرا تمامی این عوامل میتواند موجب قفل شدن iCloud و ناتوانی در اکتیو کردن آیفون یا آی پد شود.
نحوه بازکردن قفل آی کلود | تهران کردیت کارت

خیلی مهم: دقت در انتخاب سایت خارجی

1- کاربران محترم توجه نمایید وبسایت هایی نظیر officialiphoneunlock.com ، appleiphoneunlock.uk و doctorunlock.net که اقدام به آنلاک کردن آیفون می کنند، بستگی به نوع گوشی و اپراتور و ... در برخی مواقع هزینه ای معادل 42 دلار دیگر، علاوه بر مبلغ اولیه، بابت تکمیل فرآیند آنلاک کردن آیکلود درخواست می کنند.

2- با توجه به اینکه این سایت آنلاک کننده، اپراتوری که در آن اکانت لاک شده را شناسایی می کند و ممکن است ایران تشخیص دهد، لذا در برخی مواقع کاربران در آنلاک کردن گوشی خود دچار مشکل می شوند. لذا این مقاله تأیید کننده وبسایت های مذکور نیست و توصیه می شود علاوه بر مرور این محتوای آموزشی، اطلاعات بیشتری کسب کرده و قبل از اقدام به پرداخت آنلاین ارزی در سایت ما، با خود سایت خارجی اصلی تماس بگیرید و نسبت به این که پس از انجام پرداخت، حتما گوشی شما آنلاک می شود اطمینان حاصل نمایید.

با توجه به مشکلات پیش آمده مربوط به قفل بودن آیکلود، سایت هایی به وجود آمده اند که اقدام به آنلاک کردن آیکلود می کنند. پروسه انجام حذف آیکلود آیفون به سادگی و با در اختیار داشتن مدل گوشی و IMEI آن امکان پذیر است.

نکته قابل توجه در آنلاک کردن iCloud این است که این سرویس تنها در حالت نرمال قابلیت انجام دارد و در صورتی که دستگاه لاست یا اعلام سرقت شده باشد، امکان انجام دارد و نکته دیگر این است که گوشی آیفون پیش از ثبت سفارش باید توسط نرم افزار آیتیونز Restore شود. کامنت های مرتبط با هر کدام یک از موارد بیان شده، در تصویر زیر آورده شده است.

آموزش آنلاک قفل آیکلود آیفون | تهران کردیت کارت

نحوه آنلاک کردن آی کلود

برای استفاده از سرویس iCloud unlocker سایت های متفاوتی وجود دارد که در ادامه راهنمای استفاده از یکی از این سایت ها آورده شده است.

1- وارد سایت officialiphoneunlock.com شده و روی گزینه iCloud Unlock کلیک می کنیم.

سرویس حذف قفل iCloud | تهران کردیت کارت

2- نوع گوشی را از لیست کرکره ای انتخاب کرده و IMEI آن را وارد می کنیم.

باز کردن (Unlock) آیکلود | تهران کردیت کارت

3- ایمیل خود را وارد نموده و ادامه می دهیم.

قیمت حذف ایکلود کد IMEI | تهران کردیت کارت

4- اطلاعات مسترکارت/ ویزا کارت و Billind Address را وارد نموده و روی گزینه Make Payment کلیک می کنیم. در ادامه فرآیند آنلاک شدن آیکلود آغاز می گردد.

رداخت هزینه iCloud unlocker | تهران کردیت کارت