ارائه ویزا کارت مسافرتی قابل شارژ(زمستان 98)
13 ژانویه 2020
اشتراک رایگان تریدینگ ویو | تهران کردیت کارت
فعالسازی اکانت تریدینگ ویو و اشتراک آزمایشی
3 آوریل 2021
نمایش همه

خرید اینترنتی در بلک فرای دی 2020

بلک فرایدی Black Friday یا جمعه سیاه از سال 1952 در آخرین جمعه ماه نوامبر و یک روز پس از روز شکرگزاری در آمریکا برگزار می شود. در روزهای منتهی به این تاریخ، اکثر فروشگاه ها و سایت‌های برتر دنیا روی محصولات خود حراج‌های شگفت‌انگیزی می‌زنند و گاهی تا 99 درصد تخفیف می دهند. بلک فرآیدی 2020 27 نوامبر، 7 آذر است که به علت شیوع ویروس کرونا، پیش بینی می شود، حجم سفارش های آنلاین بیشتر از سالهای قبل نیز باشد.

فروشگاه‌های خارجی در دو دسته اقدام به حراج کالا در جمعه سیاه می کنند:

1- فروشگاه‌هایی که کالای مجازی می‌فروشند و خدماتشان نیاز به ارسال پستی ندارد. فروش هاست، دامنه، سرور، فروش لاینسس انواع محصولات نرم افزاری، انواع اپلیکیشن ها، بازیهای آنلاین یا پلی استیشن و ایکس باکس، دسترسی به لایه های باز عکس ها و وکتورها، خرید اکانت های پرمیوم، گلد و ...، اکانت دوره های آموزشی آنلاین( یودمی، کورسرا، ...)، خرید قالب های وورد پرس و... از این دسته هستند. برای استقاده از تخفیف ها و حراجی های فوق العاده این خدمات لازم است صرفا پرداخت آنلاین ارزی انجام گیرد و نیازی به ارائه آدرس پستی معتبر در خارج از کشور نیست.

2- فروشگاه هایی که کالای فیزیکی می فروشند مانند آمازون Amazon، ایبی ebay، والمارت Walmart و ... که برای خرید کالای فیزیکی از این سایتها لازم است آدرس یکی از دوستان خود در خارج از ایران را بدهید و آن فرد پس از دریافت، محصول را به دست شما برساند.

برای خرید و استفاده از این حراج بزرگ می توانید از خدمات سرویس ویژه جمعه سیاه تهران کردیت کارت استفاده کنید تا در هر ساعت از شبانه روز، پرداخت ارزی محصول مورد نظرتان با کمترین کارمزد و در سریعترین زمان ممکن انجام گرفته و رسید پرداخت برایتان ارسال گردد.

Comments are closed.