هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در امارات متحده عربی، از تاریخ 5 ژانویه 2019 (15 دی ماه 97) با حضور 24 تیم (6 گروه 4 تیمی) کار خود را آغاز خواهد کرد. این رقابت ها در 8 استادیوم و در شهرهای شارجه، دبی، ابوظبی و العین برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه برگزاری این مسابقات، به فاصله ی کمی بعد از جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد و همچنین درخشش خوبی که از تیم ملی فوتبالمان دیدیم، انتظار می رود که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. همچینین به علت نزدیکی محل مسابقات به کشور مان، تماشاگران ایرانی می توانند با حضور در ورزشگاه های امارت متحده، از تیم ملی فوتبال ایران به نحو احسن حمایت کنند.


لینک وبسایت خرید بلیط جام ملتهای آسیا 2019

بلیط فوتبال تیم ایران در امارات | تهران کردیت کارت

گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات متحده با توجه به قرعه کشی انجام شده در تاریخ 14 اردیبهشت به ترتیب جدول مقابل است.
قرعه کشی گروه بندی جام ملت های آسیا 2019 | تهران کردیت کارت

قیمت‌ بلیت‌ بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2019

در مرحله گروهی قیمت بلیت ها با توجه به نوع بلیط متفاوت بوده و دارای سه کلاس قیمتی 25، 50 و 75 درهم امارت می باشد. در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی شاهد وجود قیمت های متفاوت بلیت 50،75 و 150 درهم امارات هستیم. قیمت بلیط های مسابقه فینال نیز 75، 150 و 300 درهم امارات می باشد.

برنامه مسابقات ایران در جام ملت های آسیا 2019 امارات متحده عربی

بر اساس برنامه ارائه شده، بازی های تیم ملی ایران در مسابقات به ترتیب زیر است:

اول: ایران – یمن دوشنبه 17 دی ماه ساعت 20:30 به وقت ایران در ورزشگاه محمد بن زائد شهر ابوظبی

بازی دوم: ایران – ویتنام شنبه 22 دی ماه ساعت 15:30 به وقت ایران در ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی

بازی سوم: ایران – عراق چهارشنبه 26 دی ماه ساعت 20:30 به وقت ایران در ورزشگاه آل مکتوم شهر دوبی

محل برگزاری بازی های تیم ملی ایران در امارات و هتل های نزدیک به آن ورزشگاه ها

در ادامه لیست هتل های پیشنهادی نزدیک به هر استادیوم به عنوان نمونه آورده شده است.

نام استادیوم و شهر

نام هتل

نام هتل نام هتل

نام هتل

ورزشگاه محمد بن زائد شهر ابوظبی

Dusit Thani Abu Dhabi Hotel agoda

Al Jazira Club Hotel agoda

Loulou Asfar Hotel Apartments agoda

AG Hotel agoda

ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی

Centro Al Manhal Hotel by Rotana Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi Hotel agoda Phoenix Plaza Hotel Apartments Al Rawda Arjaan by Rotana

ورزشگاه آل مکتوم شهر دوبی

Ramee Royal Hotel

Rove Healthcare City

Dunes Hotel Apartments Oud Metha

Park Regis Kris Kin Hotel

 

آموزش خرید بلیط فوتبال جام ملت های آسیا 2019

1- برای خرید بلیت بازی های فوتبال لازم است به سایت فدراسیون فوتبال آسیا وارد شوید. به صورت مستقیم می توانید از طریق لینک جام ملت های آسیا 2019  وارد شده و روی گزینه Buy Your Tickets کلیک نمایید.

خرید بلیط بازی تیم ملی فوتبال ایران | تهران کردیت کارت

2- لیست مسابقات در این مرحله قابل مشاهده است؛ لذا بازی مورد نظر را انتخاب کرده و روی گزینه Find Tickets کلیک کرده و مراحل را ادامه می دهیم.

خرید بلیط بازی تیم ملی فوتبال ایران 2019 | تهران کردیت کارت

3- در صفحه ی باز شده، طرح کلی استادیوم و صندلی های در دسترس قابل دسترسی بوده و قیمت هر صندلی برحسب درهم امارات AED نمایش داده می شود.

فروش بلیت بازی تیم ملی فوتبال ایران | تهران کردیت کارت

4- در این بخش تعداد بلیط های مدنظر خود را مشخص نمایید نموده و بلیت ها را به سبد خرید اضافه Add می کنیم و با انتخاب گزینه Continue به مرحله بعدی می رویم.

قیمت بازی فوتبال ایران در امارات | تهران کردیت کارت

5- در این مرحله خلاصه ای از بلیت های انتخابی نمایش داده می شود، پس از بررسی صحیح بودن بلیت ها، روی گزینه Continue کلیک کرده و ادامه می دهیم.

خرید آنلاین بلیط فوتبال ایران در امارات | تهران کردیت کارت

6- پس از آن روی گزینه ی Register کلیک کرده و قسمت های ستاره دار پر کرده، تا ثبت نام تکمیل گردد و حساب کاربری اختصاصی شما ایجاد شود. دقت داشته باشید آدرس زیر در صورت پرداخت با مسترکارتهای خریداری شده از تهران کردیت کارت، وارد شود.

Address: Dubai Building, sheikh zayed RD
City: Dubai
State: AE
Zip or Postal code: 2023
Country: United Arab Emirates


خرید اینترنتی بلیت فوتبال 2019 امارات | تهران کردیت کارت

7- در ادامه روی گزینه ی Accept And Continue کلیک نموده و نحوه تحویل بلیط را eTicketfast برای ارسال اطلاعات بلیط از طریق ایمیل انتخاب کنید. همچنین در این صفحه لازم است موافقت خود با قوانین و مقررات را اعلام نموده و با وارد کردن اطلاعات کارت ارزی خرید را به پایان برسانید.

خرید بلیت تیم ملی فوتبال 2019 | تهران کردیت کارت

روش های پرداخت هزینه بلیت فوتبال جام ملت های آسیا-2019

بلیط مسابقات بین المللی و همچنین هزینه های مرتبط با مسافرت، مثل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و ... را می توان به صورت آنلاین تهیه کرد. برای این کار تهران کردیت کارت می تواند با روشهای زیر در خرید آنلاین بلیط مسابقات بین المللی همراه شما باشد:

1- یکی از راهکارها، تهیه کارتهای ارزی است که از طریق آن می توانید شخصا اقدام به خرید بلیط مسابقات جام ملت های آسیا و سایر پرداخت های آنلاین نمائید.

2- همچنین می توانید با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی توسط کارشناسان پرداخت، اقدام به تهیه بلیت بازی های فوتبال ایران در جام باشگاه های آسیا - امارات متحده نمائید.