توجه: ارائه این خدمت متوقف شده است.

در صورتی که در کارت های شما مبلغی باقی مانده باشد که شما نیازی به آن ندارید، تهران کردیت کارت از طریق یکی از شرکت های همکار خود این امکان را برای شما به وجود آورده است که دلار باقی مانده را از شما خریداری کرده و ریال آن را بعد از کسر کارمزد به حساب بانکی ایران شما واریز کند.  توجه نمایید حتما زمانی به فروش موجودی دلاری کارت خود نمایید که دیگر نیازی به آن ندارید و یا به اتمام زمان استفاده از کارت نزدیک می شوید، زیرا در صورتی که مجددا قصد تهیه همان مقدار دلار را داشته باشید می بایست مبلغ بیشتری از آن میزان که دریافت نموده اید، بپردازید.

نحوه درخواست فروش مانده کارت 

برای فروش دلارهای باقی مانده در کارت خود لازم به انجام مراحل زیر می باشد:

 1. ابتدا فرم خرید مانده کارت را از اینجا  دانلود و پرینت نموده و پس از مطالعه و تکمیل فرم مربوطه، آنرا امضا نمایید. در مرحله بعد( تکمیل فرم ثبت سفارش) تصویر تعهدنامه باید آپلود شود. 

2. بر روی گزینه "ثبت سفارش" نمایید.

3. در فرمی که باز می شود، اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید. 

نکته 1: در صورتی که کارت شما، مستر کارت هدیه(گیفت) یا مستر کارت قابل شارژ(بی نام  و بانام) است، فای​​ل اسکن شده ی پشت و روی کارت و تصویر کارت شناسایی، باید آپلود شود. و در صورتی که کارت شما، مستر کارت مجازی است، تصویر کارتتان روی پنل بانکی و تصویر کارت شناسایی را باید آپلود نمایید. توجه نمایید شماره سریال کارت همان شماره توکن (Token) کارت می باشد. این عدد 9 رقمی بوده و روی کارتها قید شده است. 

نکته 2: دقت نمایید که حجم فایل های اسکن شده حداکثر 500 کیلوبایت باشد و نام آنها حتماً به لاتین ذخیره شده باشد.

نکته 3: توجه نمایید جهت فروش مانده موجودی کارت، حداقل 10 روز قبل از تاریخ انقضای کارت اقدام به ثبت سفارش نمایید و وجه ریالی حداکثر طی 15 روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد. به محض واریز وجه به حسابتان، رسید آن برای شما ایمیل شده و شما را مطلع می نماییم.

نکته 4: لطفاً پیش از تماس دقت کنید برای خرید مانده کارت شما حتماً نیاز به ارسال تصویر کارت و کارت شناسایی شما است. در صورتی که دسترسی به موارد فوق ندارید، امکان خرید مانده کارت را نداریم. 

نکته 5: برای عودت وجه حتما لازم است که شماره شبای بانکی دارنده کارت در فرم آورده شود. 

فروش موجودی مسترکارت| تهران کردیت کارت


صدور مسترکارت| تهران کردیت کارت
محاسبه مبالغ ریالی که به حساب شما واریز می شود:

 - اگر موجودی کارت شما بین 15 الی 100 دلار باشد، 5 دلار ثابت به عنوان کارمزد کسر شده و مابقی موجودی به حساب شما عودت داده می شود. 
- اگر موجودی کارت شما بالای 100 دلار باشد، 5 درصد به عنوان کارمزد کسر می شود و مابقی موجودی به حساب شما عودت داده می شد.