1. تیم پرداخت تهران کردیت کارت این حق دارد سفارش ثبت شده را به هر دلیلی رد کند. در صورت رد سفارش، تهران کردیت کارت کل مبلغ ریالی پرداخت شده توسط اینجانب را به حساب بانکی من باز می گرداند. به عنوان مثال؛ تهران کردیت کارت این حق را دارد به دلیل وجود یک سایت یا یک سفارش مشخص در لیست سیاه خود (لیست وب سایتهایی که تهران کردیت کارت در آن ها پرداخت انجام نمی دهد) سفارش من را رد نماید و آن را انجام ندهد.

 

2. تعهد می نمایم که اطلاعات شخصی و اطلاعات تماسی که ارائه می کنم اطلاعات واقعی من بوده و ساختگی نمی باشد. تبعات ارائه مدارک جعلی یا غیر واقعی بعهده اینجانب بوده و در صورتی که تهران کردیت کارت بخواهد مراتب احراز هویت را انجام خواهم داد و همچنین تعهد می کنم که اطلاعات تماسی(مثل آدرس ایمیل، شماره موبایل، تلفن ثابت) که در اختیار تهران کردیت کارت قرار دادم ام برای خودم بوده و من تا زمان انجام سفارشم، موظف به داشتن دسترسی به هر یک از روشهای ارتباطی هستم.

 

3. تهران کردیت کارت این را حق دارد از هر زمانی به بعد یک وب سایت را در لیست سیاه خود قرار دهد و از آن زمان به بعد سفارش های مربوط به آن سایت را انجام ندهد. در نتیجه انجام شدن یک سفارش در گذشته دلیلی بر تعهد تهران کردیت کارت برای انجام آن سفارش در حال و آینده نمی باشد. در صورت بروز این شرایط من حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایم.

 

4. در حالتی که مبلغ واریز شده دلاری به اکانت مورد نظر رسیده باشد ولی به هر دلیل دیگری همانند ناقص بودن اکانت و غیره، پرداخت به حالت pending و یا سایر حالت های پیش بینی نشده در آید، مجموعه تهران کردیت کارت تعهدی در قبال آن نخواهد داشت.

 

5. تعهد میکنم مسئولیت ثبت اطلاعات اشتباه، ناقص یا مبهم در فرم ثبت سفارش که باعث انتقال پول به اکانتی غیر از اکانت مورد نظر من یا هر مشکل دیگری شود بر عهده من می باشد. همچنین اگر بخاطر اشتباه من در زمینه ورود اطلاعات، مشکل یا تاخیر در انجام سفارش من اتفاق بیفتد، هیچ مسئولیتی متوجه تهران کردیت کارت نخواهد بود و من بطور کامل در این گونه موارد مسئولیت تبعات احتمالی را می پذیرم.

 

6. تیم پرداخت تهران کردیت کارت تنها مسئولیت انجام پرداخت های تأیید شده را دارد و بعد از انجام پرداخت ارزی، رسید پرداخت را به من تحویل می دهد. بنابراین مشکلاتی اعم از عدم ارسال یا عدم ارائه خدمت توسط فرد یا وبسایت دریافت کننده مبلغ، خارج از مسئولیت تهران کردیت کارت می باشد.

 

7. تیم پرداخت تهران کردیت کارت بر اساس خدماتی که انجام می دهد، امکان پرداخت اینترنتی را فراهم می آورد. سایر فعالیت هایی که بایستی من انجام دهم ارتباطی به تهران کردیت کارت ندارد و از این لحاظ هیچ گونه مسئولیتی برای تهران کردیت کارت وجود ندارد. چنانچه پس از پرداخت، فعالیتهایی نظیر کانفرم کردن ایمیلی، اس ام اس، آپلود کردن فایل و سایر فعالیتهای مشابه، بایستی توسط من انجام گیرد، تهران کردیت کارت هیچ گونه مسئولیتی در قبال انجام اینگونه موارد بر عهده نخواهد داشت.

 

8. کارمزد پرداخت ها برحسب رقم سفارش متغیر بوده و بروز می باشد. اینجانب با آگاهی از این موضوع، ثبت سفارش خود را انجام می دهم.

 

9. از آنجا که پس از ثبت سفارش هر لحظه ممکن است سفارش کاربر توسط تیم پرداخت انجام پذیرد لذا در صورت لغو سفارش از طرف اینجانب، تهران کردیت کارت تعهدی مبنی بر لغو صد در صدی آن نخواهد داشت. در این شرایط اگرچه تهران کردیت کارت مطابق درخواست من نهایت تلاش خود را برای لغو بموقع سفارش من و عدم انجام سفارش ثبت شده، به کار خواهد بست، اما در صورتی که پیش یا پس از درخواست لغو، سفارش توسط تهران کردیت کارت پرداخت انجام شود، مسئولیت این اتفاق به طور کامل بر عهده من بوده و من حق هر گونه اعتراض را در این حالت از خود سلب می نمایم. به همین ترتیب در هنگام ثبت سفارش نهایت دقت را به خرج می دهم که نیازی به درخواست لغو سفارش پس از ثبت نباشد.

 

10. تهران کردیت کارت برای مشکلات احتمالی بوجود آمده که خارج از کنترل مجموعه باشد هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی کند. مواردی نظیر مشکل در وبسایت دریافت کننده مبلغ و یا کار نکردن لینک ارسال از این دسته می باشد.

 

11. تهران کردیت کارت این اجازه را دارد که در مواردی جهت احراز هویت من، مدارک هویتی همانند اسکن کارت ملی، تصویر کارت بانکی( تنها چهار رقم آخر و نام دارنده حساب قابل نمایش باشد)، شماره تلفن ثابت از من درخواست کند.

 

12. بخش پرداخت تهران کردیت کارت مسئولیتی در قبال نیاز به ارائه اطلاعات جانبی از قبیل قبض تلفن، اسکن پاسپورت، دانلود و تکمیل فرم خاص یا دیگر اطلاعات پرداخت کننده و مدارک تایید هویت یا آدرس بر عهده ندارد و این اطلاعات و اطلاعاتی مشابه را در اختیار من یا فرد یا سازمان دیگری قرار نخواهد داد. در صورتی که انجام پرداخت نیازمند به ارائه این مدارک به وب سایت مربوطه باشد، مسئولیت انجام پیگیری های لازم جهت ریفاند کل مبلغ پرداخت شده در سایت مربوطه بر عهده من خواهد بود تا معادل ریالی آن را پس از کسر کارمزد ریفاند دریافت نمایم.

 

13. در پرداختهایی که از نوع Application Fee و موارد مشابه باشد، تهران کردیت کارت تنها مسئولیت انجام پرداخت را دارد و Submit و یا save بر عهده خود من می باشد. بنابراین لازم است به محض دریافت تأییدیه پرداخت از تهران کردیت کارت، وارد اکانت خود شده و پرونده خود را تکمیل نمایم.

 

14. در صورتی که به هر دلیلی قرار باشد مبلغی بابت سفارش انجام شده به کارت ارزی تهران کردیت کارت ریفاند شود، مشتری حتما باید در هنگام ثبت سفارش احتمال امکان ریفاند به کارت مذکور را اشاره کند و همچنین قبل از انجام ریفاند از سوی سایت مقصد حتما دوباره امکان پذیری ریفاند مبلغ با تهران کردیت کارت چک شود. 
معادل ریالی مبلغ ارزی ریفاند شده به قیمت روز ریفاند (زمان واریز به کارت یا حساب ارزی که توسط تهران کردیت کارت مشخص و تایید میگردد)، ظرف مدت حداکثر ۶ هفته و پس از کسر ۵ درصد کارمزد ریفاند  به حساب من واریز می شود. ضمناً در صورتی که سایت تهران کردیت کارت اعلام کند که مبلغ مربوطه به کارت ارزی ریفاند نشده است، من متعهد به پذیرش اعلام تهران کردیت کارت بوده و حق عدم پذیرش آن را از خود سلب می نمایم. اگر پس از اعلام من به  تهران کردیت کارت مبنی بر ریفاند شدن مبلغی به کارت یا حساب ارزی ، تهران کردیت کارت به اطلاع من برساند که آن مبلغ ریفاند نشده است، من این موضوع را بدون هیچ گونه اعتراضی می پذیرم. اگر مبلغی به کارتی ریفاند شود که منقضی شده باشد و یا موجودی آن در دسترس نباشد تهران کردیت کارت هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. همچنین تمام مسئولیت عدم ریفاند شدن مبلغ را بر عهده می گیرم و بدین ترتیب می پذیرم که تهران کردیت کارت مسئولیتی در این رابطه بر عهده ندارد. در صورت بروز این حالت، من متعهد می شوم این موضوع را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی از سایت مورد نظر پیگیری نمایم.

 

15. انجام سفارش های send money در پی پال، تنها برای اکانت های Verified شده و صحیح بودن اکانت پی پال با آدرس ایمیل معتبر، امکان پذیر است. بنابراین با آگاهی از صحت اطلاعات فوق، سفارش خودم را بر روی وبسایت تهران کردیت کارت ثبت کرده ام. چنانچه اطلاعات فوق ناقص باشد، تبعات انجام یا عدم انجام پرداخت مستقیما به عهده من می باشد و مسئولیتی برای تهران کردیت کارت وجود ندارد.

 

16. پرداخت های آنلاین ارزی که به صورت غیر دلاری می باشد در برگیرنده هزینه اضافی با عنوان "کارمزد تبدیل ارز" می باشد. این نرخ معمولا 5% درصد محاسبه می شود. بنابراین برای محاسبه دقیق مبلغ پرداخت غیر دلاری لازم است ابتدا بر روی وبسایت xe.com برابری ارز مذکور با دلار محاسبه شود و سپس آن مقدار با کارمزد 5% جمع شود. این کارمزد تبدیل ارز خارج از کنترل تهران کردیت کارت است و تهران کردیت کارت مسئولیتی از این بابت ندارد.

 

17. ساعات کاری وبسایت جهت پرداخت های ارزی، مطابق آن چیزی که در وبسایت آورده شده مورد تأیید من بوده و حق درخواست انجام پرداخت سریعتر از موعد مقرر را ندارم.

 

18. در شرایطی که پرداخت انجام شده ریفاند شود، از زمان ثبت سفارش حداکثر یک ماه زمان خواهم داشت تا نسبت به تعیین وضعیت ریفاند خود اقدام نمایم. در صورتی که به هر دلیلی ظرف مدت یک ماه پس از ثبت سفارش اولیه، درخواست ریفاند خود را پیگیری نکنم، مسئولیت بروز هر گونه مشکل در تایید و یا بازپرداخت مبلغ ریفاند شده، بر عهده اینجانب بوده و تهران کردیت کارت هیچ گونه مسئولیتی در قبال تایید و بازگشت مبلغ ریفاند شده نخواهد داشت.

 

19. در مواردی که وبسایت پذیرنده، مرحله کانفرمیشین از طریق ایمیل، اس ام اس و ... و یا درخواست مدارک هویتی و اقامتی دارد، لازم است من شخصا این کار را انجام دهم تا فرآیند خرید من نهایی شود. در صورت قصور و یا تأخیر در انجام این موضوع، تبعات آن بر عهده من می باشد.

 

20. رسید نهایی پرداخت از طرف تهران کردیت کارت یک بار بیشتر ارائه نمی شود. بنابراین وظیفه حفظ اطلاعات پرداخت به عهده خود من می باشد. اگر بعد از 4 روز از تاریخ انجام سفارش پیگیری رسید نهایی پرداخت انجام ندهم، به منزله تأیید پرداخت می باشد. در ادامه تهران کردیت کارت تعهدی در قبال نگهداری سوابق پرداخت من ندارد.

 

21. هزینه انتقال پول به اکانت فرد دیگر در پی پال (send money) به هر میزان که باشد(معمولا 4 درصد است)، توسط شرکت پی پال کسر می شود و طبیعتا به همان میزان، مبلغ کمتری در اکانت شخص ثالث دریافت می شود. بنابراین تهران کردیت کارت مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد چرا که این مقدار توسط خود پی پال کسر می شود.

 

22. در شرایطی که به هر دلیلی لازم باشد که تهران کردیت کارت مبلغ ریالی را به حساب من برگرداند، فرایند واریز ریالی در مدت حداکثر 2 روز کاری می گیرد و من حق درخواست سریعتر از موعد مقرر را ندارم.

 

23. در پرداخت هایی که از طریق درگاه پی پال (paypal) انجام می گردد، متعهد می شوم که هیچ گونه اطلاعات مرتبط با ایران(همانند نام دانشگاه، شهر، بانک، شرکت و ..) در حساب کاربری من، فاکتور، سفارش ثبت شده در وبسایتی که پرداخت در آن انجام می شود، وجود ندارد. در غیر اینصورت مسئولیتی بر عهده تهران کردیت کارت از بابت این قضیه ندارد.

 

24. اگر دلیلی کالاهای سایت دریافت کننده مبلغ، به هر سفارش داده شده را اشتباهاً به جای ارسال به Shipping Address به Billing Address وارد شده در هنگام پرداخت ارسال نماید، هیچ مسئولیتی بر عهده تهران کردیت کارت برای دریافت کالا در آدرس مربوطه یا تحویل آن در ایران یا در کشوری دیگر نمی باشد. در این شرایط من متعهد هستم که پیگیری های لازم را جهت رفع مشکل از طریق سایت مربوطه انجام دهم و در صورت بروز هر گونه ضرر و زیانی در این حالت، تهران کردیت کارت هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

 

25. پرداخت های‎ Send Money ‎در‎ paypal ‎توسط تهران کردیت کارت در حالت‎ Business ‎انجام می شوند و به ‏هیچ وجه در حالت‎ Family and Friends ‎انجام نمی شوند و من حق هر گونه درخواست ارسال پول به ‏اکانتهای‎ liaylial ‎ در حالت‎ Family and Friends ‎را ندارم.

 

26. پرداخت های ریالی که توسط من به حساب مجموعه تهران کردیت کارت انجام می گیرد با کارت بانکی خودم انجام گرفته است. در صورت پرداخت با کارت فرد ثالث و بروز هرگونه مشکل، تهران کردیت کارت هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

 

27. استفاده از حساب بانکی دیگران برای انجام پرداخت ریالی غیرمجاز می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل در این حالت، مسئولیت تبعات احتمالی آن بر عهده من می باشد .

 

28. در پرداخت های پی پال که بصورت ارسال وجه (send money) می باشد، مسئولیت کامل صحیح بودن آدرس ایمیل دریافت کننده ی وجه بر عهده ی من بوده و تهران کردیت کارت مسئولیتی در این خصوص ندارد.

 

29. حداقل مبلغ معتبر برای پرداختهای از نوع ارسال وجه در پی پال (send money) در تهران کردیت کارت 20 دلار است و من با آگاهی از این موضوع، بر روی تهران کردیت کارت ثبت سفارش انجام می دهم. در صورتی که سفارش من کمتر از این مقدار باشد، تهران کردیت کارت این اختیار دارد که سفارش من را رد کند و مبلغ ریالی سفارشم را به من عودت دهد.

 

30. در صورتی که مشتری به هر دلیلی از تیم پرداخت درخواست کند که سفارش با تاخیر انجام شود، مبلغ ریالی به صورت امانت و تا تصمیم قطعی در اختیار تهران کردیت کارت خواهد بود. پس از تصمیم گیری درباره سفارش پرداخت، هزینه انجام سفارش مجددا محاسبه شده و در صورت نیاز به مشتری مابه التفاوت اعلام و یا عودت داده خواهد شد(در واقع سفارش به لحظه پذیرفته و انجام خواهد شد و در صورت درخواست تاخیر مبلغ در لحظه ی درخواست جدید محاسبه می گردد).