کشور استرالیا به دلیل رفاه بالا، موقعیت های کاری و تحصیلی خوب، در چند سال اخیر به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد ایرانیان برای مهاجرت تبدیل شده است. هم اکنون بسیاری از افرادی که در جستجوی مهاجرت به سایر کشورها هستند، استرالیا را به عنوان یک گزینه بسایر مناسب ارزیابی می کنند. برای دریافت ویزای استرالیا لازم است، مدارک به سایت دولت استرالیا ارسال گردد تا ارزیابی(اسسمنت) شود که اصطلاحا به آن لاج می گویند.

در فرایند لاج (Lodge) استرالیا مدارک لازم برای صدور ویزای استرالیا که توسط کاربر اسکن شده است، در سایت دولت استرالیا آپلود می گردد. پرداخت هزینه لاج (Lodge) استرالیا به منظور بررسی مدارک مهاجرتی، هزینه ای است که به صورت آنلاین پرداخت می شود و این هزینه آن، مستقل از هزینه صدور ویزا است.
پرداخت لاج استرالیا | تهران کردیت کارت

فرآیند ثبت نام لاج استرالیا

لاج (Lodge) استرالیا به دو صورت آفلاین( حضوری) و آنلاین امکان پذیر است.

1- در لاج آفلاین استرالیا لازم است فرم های ثبت نامی سایت اداره مهاجرت دانلود شده، پرینت گرفته شود و پس از تکمیل به وسیله پست برای سفارت استرالیا ارسال گردد. از سختی های روش لاج حضوری استرالیا، می توان به گرفتن وقت سفارت استرالیا اشاره کرد که تنها می توان با تماس با سفارت استرالیا در ساعت 8:30 تا 12 روزهای یک شنبه تا چهارشنبه اقدام به اخذ وقت سفارت استرالیا نمایید.

2- برای ثبت نام آنلاین لاج Lodge استرالیا لازم است در سایت اداره مهاجرت استرالیا در بخش immiAccount یک حساب کاربری ایجاد کرد و در ادامه درخواست مهاجرت به استرالیا داده، فرم ها را تکمیل کرده و مدارک لازم را آپلود نماید. در لاج آنلاین استرالیا، به راحتی می توان، فرم های سایت اداره مهاجرت استرالیا را بدون نیاز به پرینت گرفتن، تکمیل کرده و ارسال نمود. در فرایند تکمیل ثبت نام لاج استرالیا نباید تعداد مدارک ارسالی بیش از 60 عدد گردد، همچنین فرمت های قابل قبول شامل PDF,JPEG, TIFF , BMP است.

پرداخت هزینه لاج Lodge استرالیا

هزینه لاج با توجه به نوع درخواست متفاوت می باشد و میزان آن برای ویزای 189، 190، 489 در برنامه مهاجرتی مبتنی بر مهارت و تخصص کاری استرالیا General Skilled Migration برابر با 3600 دلار استرالیا می باشد.

1. برای پرداخت هزینه های لاج حضوری استرالیا، لازم است اطلاعات دبیت کارت یا کردیت کارت (در صورت در اختیار داشتن این کارت ها توسط فرد یا اطرافیان) را در اختیار سفارت استرالیا قرار داد تا هزینه از طریق کارت پرداخت شود.

2- برای پرداخت هزینه های لاج آنلاین استرالیا، می توان از طریق خرید مستر کارت (مستر کارت مجازی، مستر کارت هدیه و مستر کارت های قابل شارژ) اقدام کرد.

3- بعلاوه می توان برای پرداخت هزینه های لاج استرالیا، در سایت تهران کردیت کارت ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی نمود، تا کارشناسان گروه تهران کردیت کارت هزینه لاج برای شما پرداخت نمایند.
پرداخت لاج استرالیا با ویزا کارت | تهران کردیت کارت
توجه: در برآورد هزینه های لاج استرالیا درنظر داشته باشید که در هر یک از انواع روش های پرداخت، درصد مشخصی کارمزد اضافی به هزینه پایه اضافه می شود که به قرار زیر است:

- کارمزد پرداخت با مستر کارت و ویزا کارت برابر با 32/1 درصد می باشد
- کارمزد پرداخت از طریق پی پال نیز برابر با 1 درصد می باشد.

در انتخاب شیوه حضوری یا آنلاین، این نکته قابل توجه است که هزینه لاج استرالیا در شیوه آنلاین طبیعتا کمتر از روش آفلاین است. مهاجرت به استرالیا هزینه های مختلفی دارد، از جمله مهمترین این هزینه ها، هزینه صدور ویزای استرالیا است که همانطور که در بالا نیز اشاره شد، متفاوت از هزینه لاج استرالیا است. برای آشنایی بیشتر می توانید مقاله پرداخت هزینه ویزای استرالیا را نیز مشاهده نمایید.