آزمون آیلتس اندیکاتور- جایگزینی برای آزمونهای زبان در دوران بحران کرونا

سازمان ‌دهندگان آزمون آیلتس که شامل دانشگاه کمبریج، British Council و IDP هستند، برای کمک به متقاضیانی که درگیر قرنطینه دوران کرونا هستند آزمون جدیدی را به نام IELTS Indicator طراحی کرده اند. آزمون آیلتس INDICATOR دقیقاً مشابه آزمون اصلی آیلتس بوده و مدت زمان آن ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه می باشد. این آزمون تنها در بخش آیلتس آکادمیک و از تاریخ ۲۲ آپریل (۳ اردیبهشت ۹۹) در کشورهای منتخب درگیر ویروس کرونا برگزار می شود.

توجه نمایید نمره این آزمون برای مقاصد مهاجرتی قابل استفاده نیست.

آزمون آیلتس INDICATOR به صورت آنلاین در محل مورد نظر داوطلب (خانه) و از طریق وب‌کم برگزار میگردد و نتیجه آن ۷ روز پس از برگزاری آزمون اعلام می‌شود. آزمون آکادمیک آیلتس INDICATOR هفته ای یک مرتبه برگزار خواهد شد.
آزمون آنلاین آیلتس | تهران کردیت کارت

موارد ضروری برای شرکت در آزمون آیلتس اندیکاتور:

در نظر داشتن و رعایت کردن موارد زیر برای شرکت در آزمون آیلتس اندیکاتور از اهمیت بالای برخوردار است:

1- برای شرکت در آزمون آزمون آیلتس INDICATORحتما محیطی ساکت را برای امتحان در نظر بگیرید.
2- محل نشستن و صندلی آزمون رو به درستی انتخاب کنید. دقت داشته باشید به محض شروع امتحان، امکان هیچ توقف و یا استراحتی وجود ندارد و و در صورت بروز هر گونه مشکل مانند قطع اینترنت، اتمام حجم بسته، رفتن برق و ... در جریان این امتحان، زمان یا نمره یا کل نتیجه آزمون را از دست خواهید داد.
3- استفاده از تلفن همراه و یا تبلت برای برگزاری امتحان مجاز نبوده و باید از لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی دارای وب کم استفاده کنید.
4- برای شرکت در این آزمون یک هدفون و اسپیکر خوب برای بخش Listening تهیه کرده و پیش از شروع کیفیت و میزان صدا را چک کنید.
5- دارا بودن میکروفن برای پاسخ گویی به سوالات بخش SPEAKING الزامی است.
6- حتما بررسی کنید که اینترنت شما از سرعت خوبی برخوردار باشد، زیرا در غیر اینصورت باعث از دست رفتن هزینه و زمان شما می شود.
7- قلم و کاغذی برای یادداشت برداشتن در قسمت دوم آزمون Speaking داشته باشید.


لیست دانشگاه‌هایی که نمره زبان IELTS indicator را قبول دارند

این آزمون به تازگی معرفی شده و به همین دلیل دانشگاه ها درحال بررسی آن بوده و لیست دانشگاههایی که نمره زبان IELTS indicator را قبول دارند، هر روز در حال افزایش است. از جمله دانشگاههای پذیرنده نمره زبان آیلتس اندیکاتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- Coventry University
2- Cranfield University
3- Aberystwyth University

دقت داشته باشید که توصیه می گردد که قبل از ثبت نام در این آزمون، پذیرش یا عدم پذیرش نمره آزمون آیلتس INDICATOR را با دانشگاه مدنظرتان نیز چک کنید.
پرداخت دلاری آزمون آنلاین آیلتس | تهران کردیت کارت

نحوه پرداخت هزینه آزمون انگلیسی آیلتس Indicator

1- شما می توانید با خرید ویزا کارت (ویزا کارت مجازی و ویزا کارت قابل شارژ)، شخصا نسبت به پرداخت هزینه آزمون آزمون آیلتس Indicator اقدام نمائید.

2- برای پرداخت هزینه آزمون آیلتس Indicator ، می توانید درخواست پرداخت آنلاین ارزی هزینه ارزی در سایت ثبت نمایید، تا کارشناسان گروه تهران کردیت کارت هزینه آزمون آیلتس Indicator را برای شما پرداخت نمایند.