یکی از مهم ترین فعالیت های علمی موثر در تقویت رزومه علمی، شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای معتبر بین المللی خارجی است. با توجه به افزایش تعداد افراد متقاضی تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین تلاش آنها برای دریافت بورس رایگان تحصیلی، اپلیکیشن دانشجویان در وضعیتی کاملا رقابتی مورد بررسی قرار می گیرند تا افراد دارای بالاترین قابلیت ها (highly qualified applicants) توسط دپارتمان پذیرش دانشگاه مذکور انتخاب شوند. نوشتن مقالات آکادمیک یکی از راهکارهای افزایش شانس پذیرش با کمک هزینه تحصیلی (بورس تحصیلی یا fund) در دانشگاه های برتر دنیا است. انجام فعالیت های علمی مختلف از جمله نوشتن مقالات آکادمیک به منظور تقویت رزومه باید در دستور کار دانشجویان قرار گیرد همچنین انتشار مقاله در نشریات علمی و ایندکس شده جهانی، نشان دهنده ظرفیت های علمی و تحقیقاتی دانشجو است که سبب تقویت رزومه و اپلیکیشن خواهد شد.

سمینار ها / کنفرانس های خارجی معمولاً هزینه هایی را جهت ثبت نام Registration Fee جهت شرکت افراد در آن رویداد دریافت می کنند. موسسه برگزار کننده کنفرانس معمولا هزینه ای را تحت عنوان Acceptance Fee از پدید آورنده مقاله علمی به منظور آوردن متن کامل مقاله در کتابچه مقالات همایش دریافت می کند. مبلغ این هزینه ها با توجه به نوع کنفرانس و تعداد صفحات مقاله و وجود یا عدم وجود تصاویر رنگی می تواند از 10 دلار تا بالاتر از 1000 دلار تغییر می کند. در بررسی ویژگی های همایش دقت داشته باشید که در برخی موارد، این هزینه شامل هزینه های اقامت (هتل) و پذیرایی نیز می شود.
پرداهت هزینه سمینار خارجی | تهران کردیت کارت

چگونه در کنفرانس های بین المللی شرکت کنیم؟

وب سایت های منعددی در سطح دنیا وجود دارند که می توانید با جستجوی موضوعی در آنها، کنفرانس ها و همایش های متعدد را در زمینه فیلد تخصصی خودتان بیابید. از میان تمام سایت های ارائه دهنده اطلاعات کنفرانس ها، سایت allconferences معروفترین درگاه آشنایی با کنفرانس های معتبر بین المللی است. قابل ذکر است، تمامی خدمات این سایت رایگان بوده و به راحتی می توان بر اساس نام کنفرانس، موضوعات و زیر موضوعات، نام کشورها و تاریخ، کنفرانس ها را جستجو و مشاهده کنید.
سایر سایت های ارائه دهنده اطلاعات کنفرانس ها و همایش ها در ادامه آورده شده است:

1- وبسایت Conferencealerts

2- کنفرانس های بین المللی ELSEVIER

3- سایت ارائه دهنده اطلاعات کنفرانس های worldconferencealerts

4- سایت اطلاعات سمینارهای بین المللی allconferencealert

راهنمای نحوه ثبت نام در کنفرانس بین المللی

همایش های مختلف و کنفرانس های گوناگون، روشهای متفاوتی برای ثبت نام و هزینه های متفاوتی دارند. در ادامه یک نمونه جستجوی کنفرانس و سابمیت Submit مقاله در کنفرانس بین المللی آورده شده است.
1- وارد سایت allconferences شده و برای نمونه، موضوع مهندسی عمران را جستجو می کنیم.

ثبت نام کنفرانس بین المللی | تهران کردیت کارت


2- با مطالعه جزئیات کنفرانس های پیشنهاد شده مانند تاریخ کنفرانس، تمرکز اصلی کنفرانس و سایر موارد، یکی از همایش ها را انتخاب می کنیم.

پرداخت هزینه سمینار خارجی | تهران کردیت کارت


3- گزینه Conference Web Site را زده و وارد سایت اختصاصی کنفرانس می شویم.

پرداخت هزینه سمپوزیوم با ویزا کارت | تهران کردیت کارت


4- پس از مطالعه اطلاعات سایت کنفرانس و بررسی تاریخ های مهم همایش، با کمک instruction های سایت سمینار اقدام به پر کردن اطلاعات شخصی و ارسال مقاله می کنیم.

پرداخت سمینار بین المللی | تهران کردیت کارت


5- برای شرکت در کنفرانس در صورت لزوم باید هزینه Registration Fee پرداخت گردد. بعلاوه، پس از پذیرش مقاله برای ارائه در کنفرانس، میزان مبلغ هزینه مشخص خواهد شد که از طریق online payment قابل پرداخت است. برای نمونه هزینه شرکت در همایش بین المللی بدون مقاله، در ادامه آورده شده است.

پرداخت رجیستریشن فی کنفرانس | تهران کردیت کارت


6- در ادامه با پذیرش قوانین و مقررات، لازم است گزینه Online Payment انتخاب شود.

پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس بین المللی | تهران کردیت کارت


پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی Acceptance Fee و Registration Fee حتما باید آنلاین صورت گیرد. تهران کردیت کارت می تواند با روشهای زیر در پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی Conference Fee و Registration Fee همراه شما باشد:

1- شما می توانید با خرید هر یک از محصولات تهران کردیت کارت، شخصا اقدام به پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی Conference Fee و Registration Fee کنید. دقت داشته باشید اغلب وبسایت های آنلاین به درگاه مستر کارت و ویزا کارت متصل هستند و شما به راحتی می توانید پرداختتان را انجام دهید. برای آشنایی بیشتر می تواند راهنمای عمومی پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت را مشاهده نمایید. در موارد خاص وبسایت برخی از کنفرانس ها تنها به درگاه پی پال متصل هستند، در این حالت می توانید پس از دریافت مستر کارت از تهران کردیت اقدام به افتتاح حساب pay pal نموده و با کارت تهیه شده هزینه های شرکت در کنفرانس های خارجی Conference Acceptance Fee و Registration Fee خود را پرداخت نمائید.

نکته: پرداخت با پی پال حساسیت های بالایی دارد، پیشنهاد ما اینست که اگر به پرداخت پی پالی تسلط ندارید، پرداختتان را به مجموعه های پرداخت آنلاین ارزی مثل تهران کردیت کارت بسپارید.

2- شما می توانید با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی اقدام به پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی Acceptance Fee و Registration Fee کنید. در این حالت، شما پرداختتان را به تیم پرداخت تهران کردیت کارت می سپارید و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین کارمزد پرداخت کنفرانس شما را انجام می دهند.