خرید بلیت کنسرتهای بین المللی

رویدادهای هنری که در سطح دنیا و مخصوصا در کشورهای همسایه برگزار می شود، همواره برای ایرانیان جذاب بوده است، چراکه با صرف هزینه پایین تر نسبت به سایر نقاط دنیا می تواند در آن رخداد شرکت کنند. کنسرت های موسیقی از این دسته هستند ولی علی رقم این موضوع، خرید اینترنتی بلیط کنسرت های بین المللی مانند خرید بلیت کنسرت ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، امارات متحده (دبی، ابوظبی)، گرجستان و .... با توجه به سختی انجام پرداخت آنلاین ارزی برای ایرانیان با مشکلاتی همراه بوده است. فرد شرکت کننده در رویداد مذکور، بایستی قبل از مسافرت، اقدام به تهیه بلیط نماید، بخاطر همین موضوع، بایستی با کارت های ارزی بین المللی بتواند این پرداخت را انجام دهد.

فرد متقاضی با داشتن یک ویزا کارت و یا مسترکارت می تواند برای خود و همراهان خود، به صورت آنلاین بلیط تهیه نماید. همچینین با داشتن یک کارت سایر هزینه های مرتبط با مسافرت خود را نیز با همان کارت انجام دهد. هزینه هایی مثل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و ...
خرید آنلاین بلیط کنسرت خارجی | تهران کردیت کارت

جستجو، انتخاب و خرید کنسرتهای بین المللی

وبسایت های متنوعی برای انتخاب کنسرت وجود دارد. لیست زیر شامل معروف ترین سایت ها برای تهیه بلیت کنسرت می باشد:

• سایت بین المللی Ticketnetwork

• سایت کنسرت ترکیه turkeyconcert.com

• vtixonline.com

• سایت کنسرت ترکیه biletix.com

• سایت Ticketmaster

علاوه بر استفاده از سایت های بالا، می توان با در دست داشتن اطلاعات رویداد مورد نظرتان( مثلاَ نام خواننده و تاریخ) و شهر محل اقامت، با یک جستجوی ساده در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو، سایت های فروش بلیت را یافته و اقدام به انتخاب بلیت و پرداخت هزینه آن نمائید. برای جستجو می توانید از گذرواژه هایی مثل Online ticket booking, Online Ticketing, Online Ticketing, tickets now به همراه نام خواننده و یا شهر مورد نظر خود استفاده کنید. بعد از خرید آنلاین بلیط، رسید پرداخت به صورت یک بلیط (Electronic Delivery) نشان داده می شود که لازم است فایل پی دی اف آن را دانلود کرده و پرینت آن را در روز برگزاری رویداد به همراه کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشید. شما می توانید مقاله خرید بلیط کنسرت از وبسایت Platinumlist را نیز مطالعه نمایید.

توجه: برخی از برگزار کننده های کنسرت های خارج از کشور از درگاه های غیر امن برای پرداخت هزینه کنسرت استفاده می کنند لذا برای پرداخت هزینه کنسرت دقت کنید که سایت مطمئن و ایمن باشد.
خرید آنلاین بلیط کنسرت خارجی | تهران کردیت کارت

چگونگی پرداخت هزینه بلیت کنسرتهای خارجی

خرید بلیت کنسرتهای خارجی و تعیین دقیق صندلی به صورت آنلاین صورت می گیرد. تهران کردیت کارت می تواند با روشهای زیر در پرداخت هزینه بلیت کنسرتهای خارجی همراه شما باشد:

1- شما می توانید با خرید یک کارت ارزی از محصولات تهران کردیت کارت، شخصا اقدام به پرداخت هزینه بلیت کنسرتهای خارجی کنید. دقت داشته باشید که برخی از سایت های فروش بلیط تنها به درگاه پی پال متصل هستند، لذا پس از دریافت کارت از تهران کردیت اقدام به افتتاح حساب pay pal نموده و با کارت تهیه شده، هزینه بلیط خود را پرداخت نمائید.

نکته: با توجه به حساسیت های پرداخت با پی پال، جهت جلوگیری از بلاک شدن اکانت پی پال تان، پیشنهاد می شود که سفارش پرداخت ارزی ثبت نمایید.

2- شما می توانید با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی اقدام به پرداخت هزینه بلیت کنسرتهای خارجی کنید. اصلی ترین اطلاعات لازم برای انجام پرداخت هزینه بلیت کنسرتهای خارج از ایران توسط کارشناسان پرداخت ما، عبارتند از:

• لینک سایت خرید بلیط
• اطلاعات کنسرت شامل؛ تاریخ، زمان، صندلی مورد نظر، مکان اجرا و ...
• نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به حساب کاربری شما در ارائه دهنده بلیت کنسرت
• ایمیل و شماره تماس

نکته: همچنین توجه نمایید در برخی از خرید بلیط کنسرت ها، لازم است در روز اجرای کنسرت، فیزیک کارتی که با آن پرداخت انجام شده است را نیز همراه داشته باشید.