افراد و شرکت ها با استفاده از تبلیغات انبوه می توانند مشتریان را با محصول و خدمت خود آشنا کنند. در همین راستا استفاده از شیوه های تبلیغاتی مثل ارسال ایمیل های تبلیغاتی یا ارسال پیامک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده عموم مردم از خدمات اینترنتی و آنلاین، بسیاری از افراد و شرکت های ارائه دهنده ی خدمات، علاقه مند هستند تا تبلیغات خود را توسط ارسال ایمیل های تبلیغاتی انجام دهند تا هم هزینه کمتری را صرف کرده و هم طیف گسترده تری از افراد را از حوزه فعلیت خود آگاه نمایند؛ به همین خاطر است که ایمیل مارکتینگ در بین صاحبان کسب و کارها و شرکت های به روز، بسیار مورد توجه واقع شده است. ارسال ایمیل به شیوه عادی دارای محدودیت در ارسال و مدیریت ارسالها است. برای مثال شما با داشتن یک ایمیل عادی از yahoo یا Google و ... تنظیمات خاصی را در دسترس ندارید تا بتوانید برای تعداد زیادی از مشتریان خود در یک زمان مشخص یک ایمل واحد را ارسال کنید و یا یک ایمیل را در زمان های مشخص و به صورت دوره ای برای افراد خاصی از مشتریان خود ارسال نمایید. علاوه بر این با توجه به بالا بودن ارسال هرزنامه(spam)، ارائه کننده های ایمیل، ارسال ایمیل های گروهی را در قالب اسپم شناسایی می کند.
برای استفاده از امکان ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه، شرکت هایی در سطح دنیا وجود دارند که در زمینه خدمات ارسال ایمیل های تبلیغاتی فعالیت می کنند. وبسایت هایی مثل میلرلایت، میل چیمپ، میل چیپ و سایر وبسایت های مشابه، سرورهای ارسال ایمیل را به صورت اختصاصی، بسیار ساده و قابل استفاده در اختیار شرکت ها و یا افراد متقاضی می گذارند تا دیگر محدودیت خاصی برای ارسال ایمیل از نظر تعداد، زمان و .... وجود نداشته باشد.
ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه
برخی از این مهمترین وبسایت های ارسال ایمیل انبوه عبارت اند از:

mailcheap.co       mailerlite.com       sendinblue.com       MailChimp       iContact       GetResponse       Aweber      Constant Contact      Campaign Monitor       Vertical Response      Mad Mimi

خدمت اصلی این مجموعه ها ایمیل مارکتینگ است ولی مزیت اصلی این مجموعه ها، خدمات جنبی است که به متقاضیان ارائه می شود. فرد متقاضی با عضویت در این سایت ها و سفارش سرور ارسال ایمیل می تواند برای ایمیل های خود یک یا چند شیوه ی ارسال مشخص نماید، مثلا می تواند مشخص کند که برای 10 نفر از مشتریان به صورت هفتگی یک ایمیل خاص ارسال شود و برای 1000 نفر از مشتریان در یک روز خاص و یک زمان مشخص ایمیلی با محتوای متفاوت ارسال شود. توجه نمایید که سرورهای ایمیل در هر سایت قوانین مخصوص به خود را دارند و در صورت نقض قوانین، امکان مسدود شدن سرور وجود دارد.

در برخی از سایت ها نوع برخورد افراد گیرنده ی ایمیل با ایمیل های ارسال شده ارزیابی می شود. برای مثال ممکن است یک سایت قانونی بر اسپم کردن ایمیل داشته باشد؛ به این صورت که مثلا اگر از هر 100 ایمیل ارسالی 10 ایمیل توسط مشتریان و مخاطبین به لیست اسپم اضافه شود، سایت مربوطه سرور ارسال ایمیل را غیر فعال می کند. به همین دلیل لازم است که فرد قبل از ثبت سفارش تمامی قونین و مقررات را کاملا مطالعه نماید. چرا که برخی از این وبسایت ها شدیدا به موضوع اسپم شدن ایمیل ها حساسیت نشان می دهند.

در صورتی که شما متقاضی ارسال ایمیل های تبلیغاتی هستید اولین مرحله از اقدامات لازم، داشتن یک نام تجاری و یک آدرس ایمیل متناسب با تجارت شماست. بهتر است در انتخاب آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید چون در ایمیل های تبلیغاتی اولین گزینه ای که توجه مخاطب را جلب می کند آدرس ایمیل فرد فرستنده است.

ایجاد اکانت در پنل ارسال ایمیل انبوه و پرداخت هزینه با ویزاکارت و مسترکارت

  برای داشتن یک پنل ارسال ایمیلی، لازم است متقاضی، علاوه بر ایجاد اکانت در وبسایت ارسال کننده ایمیل انبوه، فرایند پرداخت ارزی را نیز انجام دهد. توجه نمایید در اکثر این وبسایت ها، هنگام ایجاد اکانت و دریافت پنل، هزینه آبونمان دوره ای را دریافت می کنند و تعداد اندکی نیز بعد از امکان استفاده رایگان محدود، هزینه را درخواست می کنند. بنابراین در ابتدا بر حسب نوع خدمتی که می خواهید از وبسایت دریافت کنید، از بین وبسایت های موجود، گزینه مطلوب را انتخاب کنید. 

در ادامه نام تجاری و ایمیل مربوط به کسب و کار خود را در سایت مورد نظر را انتخاب نمایید. برای آشنایی با فرایند ایجاد اکانت و انجام پرداخت، ما سایت میل چیمپ mailchimp.com را انتخاب کرده ایم.
ارسال ایمیل انبوه | تهران کردیت کارت
سرور ایمیل انبوه | تهران کردیت کارت


بعد از ورود به حساب کاربری خود سایت از شما یک سری سوال راجع به حوزه فعالیت و تجارت شما خواهد پرسید :


پرداخت وبسایت ایمیل انبوه | تهران کردیت کارت


ایمیل تبلیغاتی | تهران کردیت کارت


در نهایت بعد از پاسخ گویی به سوالات اکانت شما آماده استفاده خواهد شد.


کمپین ایمیلی | تهران کردیت کارت


بعد از ورود به اکانت خود وارد صفحه ی زیر می شوید. با ورود به این صفحه با کلیک بر روی گزینه Create مراحل اصلی ساخت سرور آغاز می شود.


کمپین ایمیل تبلیغاتی | تهران کردیت کارت


به ترتیب مراحل زیر را انجام می دهید تا اطلاعات مربوطه کامل شوند


پنل ارسال ایمیل | تهران کردیت کارت


سایت ارسال ایمیل انبوه رایگان | تهران کردیت کارت


بعد از انجام مراحل وارد صفحه اصلی شده و برنامه Plan مورد نظر خود را انتخاب می کنید.


نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان | تهران کردیت کارت


در این مرحله در صورتی که پکیج انتخابی شما رایگان نباشد شما به مرحله پرداخت خواهید رسید؛ این پرداخت مشابه سایر پرداخت های ارزی در سایت های خارجی است و شما برای انجام آن نیاز به داشتن یک کارت ارزی دارید.
برای انجام پرداخت هزینه شارژ پنل ایمیل ارسال انبوه، شما می توانید با استفاده از کارت های ارزی موجود در سایت تهران کردیت کارت پرداخت خود را انجام داده و از خدمات ارسال ایمیل استفاده نمایید و یا در صورتی که مایل هستید تا پرداخت هزینه شما توسط افراد مجرب انجام شود می توانید سفارش پرداخت آنلاین ارزی خود را به تیم پرداخت تهران کردیت کارت سپرده و از نتیجه ی مثبت آن مطمئن باشید. همچین توصیه می شود در صورتی که می خواهید پرداخت توسط خودتان انجام شود، حتما راهنمای عمومی پرداخت با ویزاکارت و مسترکارت را نیز مطالعه نمایید.