تاییدیه APEGS مخفف (Association of Professional Engineers and Geoscientists of Saskatchewan) است و برای تمام افرادی که با حوزه کاری و تحصیلی رشته های مهندسی و علوم زمین شناسی، قصد مهاجرت به ساسکچوان را دارند، کسب مجوز member-in-training جهت ثبت نام SINP ضروری است. بدین منظور لازم است با توجه به رشته تحصیلی، اپلیکیشن فرم Engineer-in-training و یا Geoscientist-in-training به همراه بقیه مدارک ضروری ارسال گردد. بعد از ثبت درخواست APEGS ، به فرد اطلاع داده می شود که آیا نیاز به انجام Academic Review است یا خیر، البته در اکثر موارد بررسی آکادمیک ضروری بوده و این پروسه حدود 1 سال زمان خواهد برد.
پرداخت هزینه APEGS | تهران کردیت کارت

انواع عضویت در APEGS

تمام افراد با حوزه کاری و تحصیلی رشته های مهندسی و علوم زمین شناسی، در صورتی که دارای مجوز حرفه ای( P.Eng.، P.Geo. و یا مجوزهای مهندسی و علوم زمین شناسی) از یکی از استان ها یا قلمروهای کانادا نباشد، می بایست صرفنظر از میزان تجربه ای که دارد، ابتدا برای Member-in-training اقدام کند. کاربردهای عضویت در APEGS عبارتند از:
1- برای افرادی که می خواهند در برنامه مهاجرتی SINP شرکت کنند.
2- مهندسین و اعضای حرفه ای
3- دارندگان مجوزهای مهندسی یا علوم زمین شناسی
4- دارندگان مجوز موقت

نحوه ثبت نام Member-in-Training

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اولیه در APEGS عبارتند از:

1- فرم درخواست APEGS Member-in-Training
2- ارزیابی مدارک تحصیلی توسط  WES
3- مدرک شناسایی و ترجمه آن
4- رزومه

مدارک دیگری نیز ممکن است توسط APEGS از شما درخواست شود که شامل مواردی چون فرم ارزیابی مدارک تحصیلی، ارزیابی شخصی و شرح واحدهای درسی می شود.
پس از ساخت پروفایل آنلاین APEGS Member-in-Training و پرداخت هزینه 210 دلار کانادایی 210$ CAD و ارسال آن، رسید ثبت نام را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد که برای سابمیت اپلیکیشن مهاجرتی برنامه استانی ساسکچوان کافی است که البته نیازمند اعلام ظرفیت این برنامه مهاجرتی است. پس از تکمیل و سابمیت، اپلیکیشن مهاجرتی تا تکمیل پروسه APEGS به صورت On-Hold باقی خواهد ماند. پس از تکمیل تمام مدارک مورد نیاز APEGS، دو حالت پیش می آید، یا مدارک تائید می شوند(Application Approved) و فرد تائیدیه EIT دریافت می کند و یا اختلاف هایی تشخیص داده می شود و امتحان هایی برای رفع آنها تعیین می شود.( Confirmatory Exams Assigned)

پرداخت هزینه اخذ تائیدیه APEGS

1- به منظور پرداخت هزینه اخذ تائیدیه APEGS، شما می توانید یکی از محصولات تهران کردیت کارت را تهیه کرده و شخصا اقدام به پرداخت آنلاین هزینه اخذ تائیدیه APEGS نمائید. اگر آشنایی لازم با نحوه انجام پرداخت های آنلاین بین المللی ندارید، پیشنهاد می شود راهنمای عمومی پرداخت با کارت های ارزی را مطالعه نمایید. 

 2- شما همچنین می توانید با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی  پرداخت هزینه اخذ تائیدیه APEGS، را به کارشناسان ما بسپارید تا در اسرع وقت و با کمترین کارمزد پرداختتان انجام گردد.