ویزای آنلاین تایوان | تهران کردیت کارت

انواع ویزای تایوان و نحوه دریافت آن

با مراجعه به سایت رسمی دولت تایوان می‌توان اطلاعات مناسبی درباره انواع ویزا و هزینه‌های صدور آنها، نحوه درخواست و پرداخت هزینه آنلاین، مدارک مورد نیاز و آدرس نزدیکترین سفارتخانه‌ها را به دست آورد. انواع ویزاهای کشور تایوان عبارتند از: ویزای توریستی، ویزای تجاری و ویزای تحصیلی که با توجه به اینکه این کشور در ایران سفارتخانه ندارد، باید برای اخذ ویزا به سفارتخانه‌های کشورهای همسایه مانند امارات مراجعه کرد.

نکته مهم در مورد ویزای توریستی تایوان

در نظر داشته باشید که کشور تایوان در حال حاضر ویزای توریستی برای شهروندان ایرانی صادر نکرده و متقاضیان سفر به این کشور باید دعوت‌نامه رسمی برای دریافت ویزای تجاری داشته و در صورت عدم در اختیار داشتن این دعوت‌نامه، نیازمند رزرو تایید شده هتلی مشخص در این کشور و داشتن آدرس و شماره تماس معتبر این هتل هستند. قابل ذکر است که برای ثبت درخواست صدور ویزا، پیش از هر چیزی باید از باقیماندن 6 ماه از اعتبار پاسپورتتان اطمینان حاصل نمایید.

برای ثبت نام و درخواست صدور ویزا از این کشور، لازم است که ابتدا در صفحه لینک مورد نظر بر روی گزینه eVisa کلیک کرده و پس از تایید و ادامه (Confirm & Continue) متن بعدی، وارد صفحه درخواست تعیین نوع ویزا شده و با انتخاب eVisa Application روند درخواست ویزا را ادامه دهید.

دقت کنید که انتخاب گزینه‌ای غیر از مورد ذکر شده مربوط به متقاضیان ایرانی نمی‌شود و یا مشمول تحویل حضوری ویزا و زمان‌بر شدن صدور آن خواهد شد. همچنین توجه نمایید که برای پر کردن این فرم‌ها نیازمند داشتن اطلاعات آدرس موجود در کشور تایوان (هتل با شماره تماس و آدرس) هستید. برای لوکیشن انجام مصاحبه ویزا نیز می‌توانید شهرهای دبی، آنکارا، مسقط، کویت، منامه (بحرین) و تعدادی دیگر از شهرهای غرب آسیا را انتخاب کنید. با توجه به شکل های مقابل اقدام به ثبت اینترنتی درخواست ویزا نمایید:

تکمیل فرم ویزای تایوان | تهران کردیت کارت

تکمیل فرم ویزای تایوان | تهران کردیت کارت

ویزای الکترونیک تایوان | تهران کردیت کارت

پرداخت ویزای الکترونیک تایوان | تهران کردیت کارت

ویزای الکترونیک تایوان | تهران کردیت کارت

همان طور که در شکل زیر دیده می‌شود، برای تکمیل درخواست و ورود به صفحه پرداخت نیازمند یک e-Code هستید که باید از طرف نهادی که از آن دعوتنامه حضور در تایوان را گرفته اید صادر شود:

تکمیل فرم ویزای تایوان | تهران کردیت کارت

ویزای الکترونیک تایوان | تهران کردیت کارت

صدور ویزای الکترونیک تایوان با توجه به مدارک ارائه شده، 3 روز زمان می‌برد. هزینه‌های صدور و اخذ ویزا بستگی به نوع آن (یک سفره و یا چند سفره- بازدید کننده و یا ساکن) می‌تواند بین 50 تا 132 دلار آمریکا باشد که در فرم ارائه شده برای eVisa متقاضی بصورت اتوماتیک درخواست ویزای Visitor-Single می‌دهد. همچنین کلیه مسافران به محض ورود به این کشور باید مبلغ 24 دلار هزینه ورود به این کشور را بپردازند. همچنین 50 درصد مبلغ ویزا (که بسته به نوع آن می‌تواند متفاوت باشد) برای مواقع اضطراری از متقاضی دریافت می‌شود. به علاوه، اگر درون این کشور درخواست تعویض نوع ویزا را بدهید منجر به پرداخت 24 دلار دیگر نیز خواهد شد. توضیحات کامل قیمت‌های صدور انواع ویزا را میتوانید از این لینک مطالعه کنید.

نحوه پرداخت هزینه‌ ویزای الکترونیک تایوان

1- به منظور پرداخت هزینه‌ ویزای الکترونیک تایوان، شما می توانید یکی از محصولات تهران کردیت کارت،از تهران کردیت کارت تهیه کرده و شخصا اقدام به پرداخت آنلاین هزینه اخذ ویزای الکترونیکی تایوان نمائید. اگر آشنایی لازم با نحوه انجام پرداخت های آنلاین بین المللی ندارید، پیشنهاد می شود راهنمای عمومی پرداخت با کارت های ارزی را مطالعه نمایید. 

2- شما همچنین می توانید با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی  پرداخت هزینه دریافت ویزای الکترونیکی تایوان را به کارشناسان ما بسپارید تا در اسرع وقت و با کمترین کارمزد پرداختتان انجام گردد.