سفر بین شهرهای اروپایی یا استفاده از وسایل نقطه متفاوتی چون هواپیما، قطار، کشتی، ماشین و اتوبوس امکان‌پذیر است. سفر با اتوبوس در اروپا ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر شیوه های جابه جایی، متفاوت می کند. از جمله این ویژگی های متفاوت عبارتند از:

1- نیازی به رعایت نکات امنیتی هواپیما مانند ممنوعیت غذا، عطر، فندک، ناخن گیر نبوده و دردسرهایی مانند در آوردن کمربند، ساعت، سایر اشیای فلزی و پوشیدن مجدد آنها و همچنین در آوردن لپ تاپ و وسایل الکتریکی از کیف را ندارد و در سفر با اتوبوس، امکان گم شدن چمدان و بار وجود ندارد.

2- نیازی به حضور زودتر از موعد در ترمینال نیست و با توجه به قرارگیری پایانه های اتوبوسرانی در داخل شهر، دسترسی به آنها راحت و سریع است.

3- شرکت های خوب اتوبوسرانی، خدمات رفاهی مانند پنل پخش فیلم و موزیک و اینترنت را برای مسافران خود فراهم می نمایند.همچنین سفر با اتوبوس به دلیل تخفیف های مناسبتی شرکتهای اتوبوسرانی، کمترین هزینه را دارا است.

4- سفر با اتوبوس، امکان استفاده از جذابیت های مسیر را برای مسافران ایجاد می کند که شامل دیدنی های طبیعت، کوهها و دشت هایی هستند که در زندگی شهری و روزمره فرصت استفاده از آنها وجود ندارد اما در سفر در اتوبوس می توان از آنها بهره برد.
بلیت اتوبوس داخلی اروپا | تهران کردیت کارت

روش های خرید بلیط اتوبوس های داخلی اروپا

روش های متفاوتی برای خرید بلیط اتوبوس وجود دارد که شامل تهیه بلیت از باجه یا دستگاه و یا خرید آنلاین می شود. در تهیه بلیت اتوبوس باید دقت داشت که اگر این بلیت از باجه خریداری شود، معمولا مبلغی حدود 5 تا 10 یورو حق الزحمه به همراه خواهد داشت. تهیه بلیت آنلاین، علاوه بر ارزانتر بودن آن، امکان جستجوی انواع بلیت ها را فراهم می آورد که لازمه ی آن عبارتند از:

• دانستن کمی زبان انگلیسی
• داشتن ایمیل شخصی
• داشتن مستر کارت یا ویزا کارت و یا دارا بودن حساب پیپال با موجودی کافی (Pay pal)

در سالهای دور، مسافرت در مسافت‌های طولانی بین شهری با وسایل نقلیه عمومی، در انحصار خطوط راه‌آهن بود اما با تشدید رقابت شرکت‌های خصوصی فعال در اتوبوسرانی، افزایش خطوط بین شهری اتوبوس‌ها و عدم توانایی دانشجویان و جوانان برای پرداخت قیمت بلیت قطار، اتوبوسرانی در سرتاسر اروپا به صورت چشمگیری گسترش یافت. برای مثال با گسترش سیستم اتوبوسرانی و با همکاری آنها با دانشگاه های مختلف در کشور آلمان، هزینه بلیت اتوبوس، قطارهای درون شهری و کلا حمل و نقل در استان محل اقامت برای دانشجوها با داشتن کارت دانشجویی کاملا رایگان است.


در تهیه بلیت اتوبوس، همانند بلیت هواپیما و کشتی، لازم است که سفر را از قبل برنامه‌ریزی کرده و بلیط زودتر خریداری شود، زیرا با نزدیک شدن به زمان سفر، قیمت بلیط‌ها افزایش می یابد، بدین منظور برای سفر در اسکاتلند یا انگلیس، آمستردام، پاریس و بروکسل، مگاباس Megabus گزینه‌ی خوب و ارزانی برای جابجایی است اما لازم است حداقل یک ماه قبل از سفر اقدام به رزرو بلیط نمود. از طرفی یورولاینز Eurolines در اروپا می تواند گزینه مطلوبی برای جابجایی بین کسورهای اروپایی باشد. از طریق سایتهای زیر می توان اقدام به رزرو بلیت اتوبوس نمود:

1. https://bustickets.regiojet.com/?0

2. https://shop.flixbus.com/

3. https://www.eurolines.de/en/home

4. http://eticketing.easybook.com

5. http://www.checkmybus.com

6. http://www.busonlineticket.com

7. https://www.busradar.com


قیمت بلیط مسیرهای اروپا |تهران کردیت کارت

نحوه پرداخت هزینه بلیط اتوبوس های داخلی اروپا

تهران کردیت کارت می تواند با روشهای زیر در پرداخت هزینه بلیت اتوبوسهای خارجی همراه شما باشد:

1- شما می توانید با خرید هر یک از محصولات تهران کردیت کارت مثل مستر کارت/ویزا کارت مجازی، مستر کارت/ویزا کارت هدیه فیزیکی یا مستر کارت/ویزاکارت مسافرتی قابل شارژ، شخصا اقدام به پرداخت هزینه خرید بلیت اتوبوسهای خارجی نمائید. برای انجام پرداخت توسط خودتان، پیشنهاد می شود راهنمای عمومی پرداخت با کارت های ارزی را مطالعه نمایید. 

2- همچنین شما می توانید با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی، پرداخت خود را به کارشناسان پرداخت تهران کردیت کارت بسپارید تا هزینه خرید بلیط توسط ما پرداخت شود.