جهت گرفتن ویزای کشور انگلستان لازم است که ابتدا متقاضی در تهران و یا یکی از کشورهای اطراف ایران وقت سفارت انگلیس را بگیرد. در همین راستا و برای گرفتن وقت سفارت و پرداخت هزینه های مربوط به آن، فرد متقاضی می تواند تمامی اطلاعات و فرم های مربوطه را در سایت vfsglobal مطالعه کرده و از مراحل پر کردن فرم های مربوطه قدم به قدم اطلاع یابد.

مراحل مربوط به گرفتن وقت سفارت انگلستان

برای انجام مراحل مربوطه ابتدا وارد سایت gov.uk شوید. سپس در این سایت یک حساب کاربری ایجاد کنید.

نکته: توجه داشته باشید که در ساخت اکانت حتما ایمیلی را وارد کنید که به آن دسترسی دارید.
وقت سفارت انگلیس | تهران کردیت کارت
پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس | تهران کردیت کارت

در این مرحله در بخش Register تمامی اطلاعات خود را وارد کرده و اکانت خود را رجیستر نمایید.

پرداخت هزینه سفارت انگلیس | تهران کردیت کارت تعیین وقت سفارت بریتانیا | تهران کردیت کارت

بعد از انجام این مراحل سایت به شما اعلام می کند که ثبت نام شما موفقیت آمیز بوده و برای شما یک ایمیل تاییدیه ارسال می کند. پس از چک کردن ایمیل بر روی لینک موجود در ایمیل ارسالی کلیک نموده و در صفحه ی جدید در اکانت خود لاگین نمایید.

پرداخت هزینه ویزای انگلیس با ویزا کارت | تهران کردیت کارت


پرداخت سفارت انگلیس | تهران کردیت کارت


پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس با ویزا کارت | تهران کردیت کارت

در مرحله بعد مشخص می کنید که متقاضی کدام نوع از ویزا هستید و یک سری اطلاعات جدید را وارد می نمایید؛ بعد از انتخاب نوع ویزا و پر کردن فرم های مربوطه و تایید اطلاعات، به مرحله ی پرداخت هزینه ی درخواست ویزا خواهید رسید.

هزینه صدور ویزای توریستی، تحصیلی، سرمایه گذاری و ... انگلیس

لازم به ذکر است که هزینه صدور ویزا متناسب با نوع آن دارای ارقام مختلفی است. در این خصوص شما می توانید در صفحه مربوط به هزینه های صدور ویزا از تمامی مقادیر مربوطه مطلع شوید. ارقام مربوطه به شرح زیر می باشد:

• ویزای تحصیلی : 254 دلار

• ویزای بازدید خانواده ( 6 ماهه ) : 133 دلار

• ویزای توریستی ( 6 ماهه ): 133 دلار

• ویزای سرمایه گذاری: 2355 دلار

• ویزای کارآفرینی: 1488 دلار


لازم به ذکر است که برای افرادی که قصد دارند بیش از 6 ماه در کشور انگلیس بمانند، علاوه بر هزینه ی ویزا باید هزینه بیمه سلامت (IHS) را نیز پرداخت کنند. در خصوص مطلع شدن از مبلغ مربوط به IHS می توانید به صفحه ی هزینه بیمه سلامت مراجعه نمایید.
بعد از پرداخت هزینه ی مربوطه فرم تکمیل شده را پرینت بگیرید.
لطفا در مراحل مربوطه به موارد زیر توجه نمایید:

* در هر مرحله از تکمیل کردن فرم‌ها حتما اطلاعات مربوطه راSave نمایید. همچنین به این مورد نیز توجه نمایید که در صورتیکه قصد دارید در دو یا چند مرحله پروفایل خود را تکمیل کنید و یا اگر به صفحه پرداخت رسیده و تصمیم گرفته اید پرداخت خود را در زمان دیگری انجام دهید بر روی گزینه Save and exit کلیک نمایید.

** بعد از انجام تمامی مراحل، در دو ایمیل مجزا دو کد با عنوان های شماره پیگیری اپلیکیشن (Unique Visa Application Reference Number) و شماره شناسه پرداخت (Payment Reference Number) برای شما ارسال می شود. لطفا این شماره ها را ذخیره نمایید.

*** در صورتی که وقت مصاحبه خود را از طریق سفارت انگلستان در امارات گرفته اید درخواست شما تا 60 روز بعد از پرداخت اعتبار دارد و در صورتی که در سایر کشورها اقدام به درخواست مصاحبه نموده اید اعتبار درخواست شما تا 90 روز بعد از پرداخت خواهد بود.

**** متقاضی فقط تا سه ساعت پس از ارسال و تایید مدارک و فرم ها فرصت دارد تا هزینه تعیین وقت سفارت را پرداخت کند.


لازم به ذکر است که پرداخت های مربوط به سفارت انگلستان در حال حاضر با دو روش پرداخت با پی پال و پرداخت با ویزا کارت انجام می گیرد و با مسترکارت در برخی موارد پرداخت موفق و یا ناموفق گزارش شده است.

در صورت داشتن ویزا کارت و یا اکانت پی پال (PayPal) می توانید بدون واسطه پرداخت خود را انجام دهید اما در صورتی که هیچ کدام از موارد فوق برای شما در دسترس نیست می توانید پرداخت خود را به تیم پرداخت تهران کردیت کارت بسپارید.