در فرآیند اپلای (Apply) آخرین مرحله و طبیعتا مهمترین مرحله آن پرداخت هزینه اپلیکیشن فی (Application Fee) می باشد. با پرداخت این هزینه شما می توانید درخواست خود را برای پذیرش در دانشگاه مورد نظرتان ارسال (Submit) نمایید. در حال حاضر تعداد زیادی از دانشگاه های اروپا، کانادا، امریکا، استرالیا و ... در رشته های مختلف از دانشجویان خود هزینه ای بابت بررسی مدارک پذیرش دریافت می کنند که پرداخت این هزینه برای دریافت پذیرش امری ضروری است. این هزینه صرفا برای بررسی مدارک دانشجو و پذیرش دانشجو است و ربطی به سایر هزینه ها مثل هزینه شهریه( tuition fee ) ، دیپازیت فی (Deposit fee) ندارد و حتی دانشجویانی که دارای کمک هزینه تحصیلی یا به اصطلاح فاند هستند نیز، در مرحله اول بایستی این هزینه را پرداخت کنند.

پرداخت اپلیکیشن فی معمولا از طریق کارت اعتباری بین المللی (ویزا کارت یا مستر کارت) و همینطور از طریق حساب پی پال (Paypal) یا درگاه فلای وایر FlyWire امکان پذیر می باشد. پرداخت هزینه اپلیکیشن فی صرفا جهت بررسی درخواست شما توسط دانشگاه مورد درخواست بوده و پذیرش اپلای شما را تضمین نمی کند.
پرداخت اپلیکیشن فی | تهران کردیت کارت

نکات مهم در پرداخت اپلیکیشن فی

• در پرداخت اپلیکیشن فی باید توجه داشته باشید که این هزینه در اکثر دانشگاهها، غیرقابل بازگشت (Non-Refundable) بوده و در صورت عدم پذیرش شما از سوی دانشگاه مورد نظر، مبلغ پرداخت شده به شما باز نمی گردد.

• معمولا پس از پرداخت هزینه اپکلیکشن فی، این امکان وجود دارد که اپلیکیشن خود را مجددا بررسی و سپس آن را ارسال (Submit) نمایید. بنابراین توصیه می نماییم پس از پرداخت Application Fee یکبار اطلاعات تکمیل شده ی خود را مرور نمایید و سپس آن را سابمیت نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که معمولا پس از ارسال اپلیکیشن امکان تغییر اطلاعات آن وجود ندارد.

• همه دانشگاه ها یک تاریخ را به عنوان ددلاین (Deadline) جهت ارسال (Submit) اپلیکیشن متقاضیان تعیین می کنند. زمان Deadline معمولا پایان ساعت 12 شب تاریخ اعلام شده (به وقت محلی) پایان می یابد. توصیه اکید ما این است که اپلیکیشن خود را حداقل دو روز قبل از زمان ددلاین ارسال نمایید.

• مبلغ اپلیکیشن فی (Application Fee) جهت پذیرش در دانشگاه های مختلف متفاوت است. به طور مثال این هزینه در مورد دانشگاه های ایالات متحده معمولا بین 15 تا 100 دلار آمریکا می باشد.
اپلای دانشگاه های خارجی | تهران کردیت کارت

نحوه پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های خارجی

چنانچه می خواهید هزینه اپلیکیشن فی (Application Fee) دانشگاه یا دانشگاه های مورد نظرتان جهت کسب پذیرش تحصیلی را خودتان به صورت آنلاین و در هر ساعتی از شبانه روز بدون هیچ محدودیتی پرداخت نمایید، می توانید تنها با چند کلیک صاحب یک کارت اعتباری بین المللی شخصی مستر یا ویزا شوید. با مستر کارت ها و ویزا کارت های تهران کردیت کارت می توانید به راحتی هزینه اپلیکیشن فی خود را پرداخت نمایید. در صورتی که نخواهید کارت تهیه کنید نیز می توانید پرداخت خود را به تیم مجرب پرداخت ارزی تهران کردیت کارت بسپارید تا در سریعترین زمان و با کمترین هزینه ی ممکن پرداخت شما انجام گیرد.