موسسه Uni-assist یونی اسیست مجموعه ای است که پذیرش دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان دارند را به عهده دارد. این موسسه با دریافت هزینه های مشخص، مراحل دریافت و بررسی مدارک متقاضیان را انجام می دهد و خود به عنوان یک واسطه ی معتبر با دانشگاه مورد نظر مکاتبه می کند تا مراحل به بهترین نحو طی شوند. مزیت اصلی اپلای در دانشگاه های آلمان از طریق یونی اسیست این است که دانشجوی متقاضی لازم نیست که به دانشگاه های مورد نظرش به صورت جدا اقدام کرده و مدارک ارسال نماید، دانشجو مدارک را یکبار به آدرس یونی اسیست ارسال می کند و این موسسه می تواند حداکثر تا 5 دانشگاه ارسال نماید.شما به عنوان متقاضی می توانید توسط یونی اسیست به طور همزمان مراحل اپلای در چند دانشگاه مختلف را طی نمایید و مدارک خود را برای آن ها ارسال نمایید.

البته لازم به ذکر است که موسسه یونی اسیست یک لیست از دانشگاه هایی دارد که می تواند با آنها ارتباط برقرار کند، در برخی موارد خود دانشجو باید با دانشگاه مورد نظر به طور مستقیم ارتباط داشته باشد. برای اطلاع از دانشگاه های مورد نظر این موسسه می توانید به صفحه ی دانشگاه های مرتبط با یونی اسیست Uni-assist مراجعه نمایید.
پرداخت هزینه یونی اسیست | تهران کردیت کارت

مراحل اپلای دانشگاه های آلمان از طریق یونی اسیست به ترتیب زیر است:

1- ایجاد اکانت و تکمیل فرم آنلاین روی وبسایت uni-assist

2- آپلود مدارک

3- درخواست پذیرش از دانشگاه های مورد نظر

4- پرداخت هزینه یونی اسیست Uni-assist

5- ارسال مدارک از طریق پست

6- انتظار تأیید یا ریجکت اپلای

تقریبا یک هفته بعد از تاریخ ارسال پستی مدارک، ایمیل دریافت مدارک توسط موسسه برایتان ارسال می شود. زمان تقریبی بررسی مدارک نیز 3 الی 4 هفته طول می کشد و نتیجه پذیرش شما در هر یک از دانشگاه های انتخابی از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

پذیرش دانشگاه آلمان یونی اسیست | تهران کردیت کارت

هزینه اپلای دانشگاه های آلمان از طریق موسسه یونی اسیست

هزینه ی قابل پرداخت جهت ارسال مدارک شما به دانشگاه های مختلف در سایت یونی اسیست در حال حاضر به شرح زیر است:

- ارسال مدارک به دانشگاه اول در هر ترم 75 یورو

- ارسال مدارک به دانشگاه های دوم به بعد در هر ترم 30 یورو

به عبارتی برای مثال اگر شما قصد دارید برای دو ترم در دو دانشگاه مدارک خود را ارسال کنید باید هزینه ای معادل 210 یورو را پرداخت نمایید( 2*75+2*30)  

پرداخت هزینه یونی اسیست uni assist

برای پرداخت هزینه ی بررسی مدارک در سایت یونی اسیست شما می توانید به عنوان متقاضی اپلای یکی از روش های زیر را انتخاب نمایید:

• Money Transfer (حواله بانکی)
در این روش پرداخت، نیاز است که شما یک کارت ارزی متصل به حساب داشته باشید تا بتوانید مبلغ مربوطه را در برای حساب uni-assist در آلمان حواله کنید.

• payment by Credit card(پرداخت به صورت آنلاین)
در این روش مشابه تمامی پرداخت های آنلاین ارزی، شما با داشتن یکی از محصولات تهران کردیت کارت می توانید پرداختتان را خودتان انجام دهید.

نکته: در سال های گذشته، پرداخت با کارتهای ارزی صرفا به صورت" پرداخت آفلاین" انجام می گرفت، بدین صورت که کاربر فرم مربوط به پرداخت آفلاین را از سایت یونی اسیست گرفته و اطلاعات کارت خود را در آن وارد می نمود تا هزینه مربوطه از کارت شما کسر شود. هم اکنون این روش با اضافه کردن درگاه آنلاین به درگاه، دیگر وجود ندارد.

• سفارش پرداخت آنلاین ارزی
در این روش پرداخت، شما می توانید پرداخت خود را از طریق ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی به کارشناسان تهران کردیت کارت بسپارید تا به جای شما پرداخت را در اسرع وقت انجام دهند.