دوره آموزشی آنلاین رایگان | تهران کردیت کارت
سایت آموزش آنلاین Coursera :
این سایت را می توان معتبرترین سایت آموزش دوره های مجازی در دنیا دانست. این سایت دارای بیش از هزار دوره آموزشی به زبان های انگلیسی، چینی، فرانسوی، اسپانیایی و ... است که پس از شرکت در دوره های برگزار شده و کسب حدنصاب مورد نظر، در صورت درخواست مدرک معادل معتبر با هزینه ای اندک صادر می کند. از جمله دوره های آموزشی Coursera می توان به هنر و علوم انسانی، یادگیری زبان، کسب و کار، علوم کامپیوتر، ریاضی، فیزیک و مهندسی اشاره کرد. مدت زمان دوره های Coursera بین ۴ تا ۱۲ هفته بوده و اکثرا رایگان می باشند که امکان شرکت همزمان در چند دوره وجود دارد. این وبسایت اخیرا برنامه ای تحت همین عنوان برای گوشی های هوشمند اندروید و ios روانه بازار کرده است.
دوره آموزشی آنلاین | تهران کردیت کارت

• سایت آموزش آنلاین EDX :
یکی دیگر از بهترین سایت های آموزش آنلاین EDX است که ایده اولیه و راه اندازی سایت edX توسط دانشگاه هاروارد و MIT انجام شده است. در این سرویس، دوره‌های آموزشی آنلاین و رایگان ارائه و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد که این دوره ها بدلیل استفاده از اساتید دانشگاه‌های برتر همچون ام آی تی، Harvard، بوستون و برکلی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و امکان کسب امتیاز دانشگاهی به منظور ارتقای علمی با کسب مدرک دانشگاهی در برخی از دانشگاهها وجود دارد. برخی از موضوعات پرداخته شده در سایت edX عبارتند از: آمار و احتمال، المان‌های سازه‌ای، الکترونیک و مغناطیس، مدار و الکترونیک، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی. اکثر دوره های برگزار شده در edX رایگان هستند اما برای دریافت مدرک لازم است هزینه مشخصی پرداخت شود.
آموزش آنلاین رایگان خارجی | تهران کردیت کارت

• سایت آموزش مجازی Udacity :
حوزه اصلی فعالیت یوداسیتی برنامه نویسی و علوم کامپیوتر است که با دانشگاه های مختلفی برای تولید محتوای دوره ها همکاری میکند. بعلاوه این سایت دارای تعداد زیادی طرح رایگان و طرح های غیر رایگانی همچون nano degree است که در این طرح دانشپژوهان موارد لازم برای استخدام در شرکت های بزرگ همچون گوگل، فیسبوک ، AT&T ، آی بی ام واتسون و مرسدس را آموزش می بینند. یوداسیتی نسبت به سایر سایت های ارائه دهنده دوره های رایگان، گستره کمتری داشته ولی دوره های به نسبت حرفه ای تری را برگزار می کند.
دوره های آموزشی مجازی خارجی | تهران کردیت کارت
سایت ارائه دهنده دوره های مجازی Lynda :
وبسایت Lynda زیر مجموعه تحت مالکیت لینکداین بوده که بیش از شش هزار دوره آموزشی آنلاین در حوزه های توسعه، فناوری اطلاعات، کسب و کار، وب، آموزش و یادگیری، طراحی، بازاریابی، عکاسی و موسیقی را داراست. استفاده از امکانات آموزشی سایت لیندا به مدت 30 روز رایگان بوده ولی پس از این مدت لازم است هزینه ای به صورت ماهیانه و یا سالانه پرداخت گردد. شعار اصلی این سایت یاد گیری مهارت ها برای به حداکثر رساندن ظرفیت افراد است و در این راه بسیار موفق بوده است.
بهترین آموزش های آنلاین دنیا | تهران کردیت کارت
سایت ارائه دهنده دوره های آنلاین Skillshare :
مجموعه Skillshare در وبسایت خود بیش از 17000 کلاس ارائه می دهد. هدف این وبسایت فراهم‌آوردن آموزش باکیفیت و شخصی‌سازی شده به میلیون‌ها دانشجو در سراسر دنیا از طریق دسترسی نامحدود به کتابخانه کامل کلاس‌های Skillshare، دسترسی آفلاین به کلاس‌ها و یادگیری از طریق پروژه است. از جمله دوره های این سایت آموزشی می توان به آموزش بازاریابی مدرن، طراحی لوگو و نامه نویسی مدرن اشاره کرد. استفاده آزمایشی از این سایت در مدت 30 روز اول رایگان بوده اما پس از آن مبلغ 15 دلار در ماه دریافت می گردد.
دوره های آموزش مجازی رایگان | تهران کردیت کارت
 سایت آموزش آنلاین khan academy :
این سازمان غیرانتفاعی در سال ۲۰۰۶ میلادی با هدف آموزش‌های رایگان سطح بالا و در دسترس تمام افراد دنیا آغاز به کار کرد. از جمله دوره های آموزش خان آکادمی می توان به ریاضیات، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، تاریخ، هنر و علوم انسانی اشاره کرد. تمام دوره‌های آموزشی و ویدیوهای آکادمی خان رایگان بوده و به راحتی از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و ios قابل دسترسی است.
آموزش مجازی دانشگاه های امریکا | تهران کردیت کارت
 سایت آموزش آنلاین futurelearn :
موسسه فیوچر لرن به عنوان یک موسسه آموزش دیجیتال انگلیسی در سال 2012 ایجاد شد و هم اکنون با بیش از 175 دانشگاه و موسسه علمی انگلیسی و بین المللی همکاری دارد که شناخته ترین آنها دانشگاه های بیرمنگام، بریتیش کانسیل، میشیگان، موناش، بریستول، کاردیف، لنچستر، کالج سلطنتی لندن و لیدز هستند. دوره های ارائه شده به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی و اسپانیانی قابل استفاده بوده و عمدتا رایگان هستند. این دوره ها از کورس های کوتاه مدت تا دوره های حرفه ای و مقاطع دانشگاهی آنلاین را شامل می شود که در موضوعات گسترده ی آکادمیک ارائه می شود. در انتها در صورتی که کاربر درخواست کند، با پرداخت هزینه جزیی، امکان ارائه مدرک نیز وجود دارد.
دوره های آنلاین فیوچر لرن | تهران کردیت کارت

نحوه پرداخت هزینه آموزش های آنلاین/مجازی غیر رایگان

با توجه به اینکه صدور مدرک برخی از دوره های آنلاین و یا عضویت در بعضی از کلاس هاس سایت های آموزشی، شامل هزینه می باشد. هزینه مرتبط با آن را بایستی از طریق کارت های ارزی پرداخت نمود. برای پرداخت هزینه دوره های غیر رایگان، می توانید با خرید یکی از محصولات تهران کردیت کارت، پرداخت را توسط کارت خودتان انجام بدهید. برای آشنایی با انجام پرداخت اینترنتی ارزی، مقاله راهنمای عمومی پرداخت با ویزا کارت و مسترکارت را مطالعه نمایید.

اگر به هر دلیل خواستید که ما پرداخت شما را انجام دهیم، با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی، پرداخت هزینه شرکت در دوره های آموزشی خود را به کارشناسان پرداخت تهران کردیت کارت بسپارید تا در اسرع وقت و با کمترین کارمزد پرداخت گردد.