مسابقات رباتیک که شناخته ترین آن با عنوان RoboCup مطرح است، شاخه‌ای از علم مهندسی برق و علوم رایانه و چند رشته دیگر است. با استفاده از علم رباتیک می توان به ساخت و طراحی و راه اندازی ربات ها پرداخت. علاوه بر این سیستم‌های رایانه‌ای، کنترل، بازخورد حسگرها و پردازش اطلاعات نیز در این گروه قرار می‌گیرند. با استفاده از فناوری رباتیک می توان بسیاری از نیازهای انسان را با استفاده از ربات ها مرتفع کرد تا حدی که شاید به مرور ماشین ها جایگزین انسان ها گردند. امروزه این شاخه از فناوری در بین دانشجویان و دانش آموزان بسیار مورد توجه واقع شده است تا جایی که علاوه بر ساخت و پرداخت ربات ها در بین علاقه مندان، شرکت در مسابقات رباتیک نیز مورد استقبال قرار گرفته است.
مشابه آن چیزی که در مسابقات رباتیک ایران اتفاق می افتد و در بخش هایی مثل ربوکاپ آزاد ایران یا مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرکت کنندگان بسیاری به رقابت می پردازند، سایت های بین المللی زیادی نیز هستند که به صورت سالانه، ماهانه و یا مناسبتی برای شرکت در مسابقات رباتیک فراخوان می دهند و علاقه مندان به این رشته می توانند با ثبت نام در این سایت ها در سطح وسیع تر خود را محک زده و دست سازه های خود را در معرض دید عموم قرار دهند و با شرکت در این مسابقات زمینه های پیشرفت خود در این شاخه را فراهم کنند.
 
شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ | تهران کردیت کارت

ثبت نام مسابقات روباتیک بین المللی

مسابقات رباتیک بین المللی در سه شاخه ی مسابقات رباتیک دانش آموزی، مسابقات رباتیک دانش جویی و مسابقات رباتیک آزاد برگزار می شوند. در صورتی که شما متقاضی شرکت در مسابقات رباتیک هستید می توانید بنابه نوع و زمان برگزاری مسابقات در یکی از سایت های زیر اقدام به ثبت نام و پرداخت هزینه ی مسابقات نمایید:

1. رگ آنلاین regonline

2. ربوکاپ robocup

3. ربوکاپ جونیور robocupjunior

4. ربوکاپ 2018 robocup2018

5. ...

پرداخت با ویزا کارت و مسترکارت | تهران کردیت کارت

راهنمای ثبت نام مسابقات بین المللی

در مرحله اول بنا به نوع ربات و یا نوع پروژه ی خود، شما سایت مورد نظر را انتخاب کرده و وارد سایت شده و یک حساب کاربری در سایت مورد نظر ایجاد می کنید. توجه نمایید الگوی عمومی ثبت نام و پرداخت هزینه در تمامی مسابقات بین المللی مشابه هم بوده و پیچیدگی آن چنانی ندارد.

برای مثال ما مراحل ثبت نام در سایت رگ آنلاین regonline را برای شما توضیح می دهیم:

در ابتدا وارد سایت Regonline شده و در سایت یک حساب کاربری افتتاح می کنید.

ایجاد اکانت برای ربوکاپ | تهران کردیت کارت

سپس رویداد Event مورد نظر خود و موضوع مربوط به پروژه یا ربات خود را انتخاب کنید.

خرید فوری ویزا کارت برای شرکت در ربوکاپ | تهران کردیت کارت

بعد از افزودن ایتم مورد نظر به لیست رویدادها event شما به مرحله ی بعد خواهید رفت و اطلاعات خود و پروژه ی خود را تکمیل می کنید

از مرحله ی استارت Start تا چک اوت Checkout را جلو می روید و تمامی اطلاعات را به طور کامل و دقیق در سایت وارد می کنید.

شرکت در مسابقات رباتیک جهانی | تهران کردیت کارت

در مرحله ی چک اوت Checkout تمامی اطلاعات ثبت شده در مورد پروژه ی شما و اطلاعات شخصی شما به طور کامل به شما نمایش داده می شود؛ در صورتی که این اطلاعات توسط شما تایید شده باشد می توانید ثبت درخواست خود برای شرکت در مسابقات را نهایی کنید

پرداخت با ویزا مستر کارت | تهران کردیت کارت

بعد از تایید تمامی اطلاعات در این مرحله شما به مرحله ی پرداخت هزینه خواهید رسید که با داشتن یک کارت ارزی مانند ویزا کارت و مستر کارت می توانید این مرحله را نیز انجام داده و ثبت نام خود را به طور کامل انجام دهید.

پرداخت آنلاین با مستر کارت | تهران کردیت کارت

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام مسابقات روباتیک

برای پرداخت هزینه مسابقات بین المللی رباتیک در هر سایت خارجی شما نیاز به داشتن یک کارت ارزی دارید تا بتوانید مبلغ مربوطه را پرداخت و درخواست خود را تکمیل نمایید در این خصوص می توانید از کارت های موجود در سایت تهران کردیت کارت استفاده کرده و پرداخت خود را به راحتی انجام دهید همچنین می توانید پرداخت خود را به تیم پرداخت تهران کردیت کارت سپرده تا هزینه مورد نظر شما در کم ترین زمان ممکن پرداخت شود. همچنین با داشتن کارت های ارزی می توانید رزرو هتل خارجی و خرید بلیط پرواز خارجی خود را نیز انجام دهید.