وبسایت یودمی (Udemy) یکی از معروف ترین و محبوب ترین وبسایتهای دنیا در زمینه ی آموزش های تخصصی است که با بیش از 40 هزار دوره ی آموزشی آنلاین در بیش از 1200 رشته ی مختلف اکنون می توان گفت پربازدید ترین وبسایت در حوزه ی تولید محتوای آموزشی به شمار می رود. این سایت که از سال 2010 فعالیت خود را آغاز نموده است به دلیل تنوع و همچنین کیفیت بسیار بالا در زمینه ی تولید محتوای آموزشی در حوزه های بسیار گسترده ی تخصصی، جایگاه بسیار ویژه ای در بین کاربران اینترنتی پیدا کرده است. خرید از وبسایت Udemy و پرداخت هزینه دوره به راحتی توسط یک کارت اعتباری بین المللی ( مستر کارت یا ویزا کارت ) امکان پذیر می باشد.

هزینه ی دوره های آموزشی وبسایت یودمی (Udemy)

هزینه ی دوره های آموزشی در سایت یودمی (Udemy) گاها کمی گران هستند، اما یکی از نکات بسیار ارزشمند و قابل توجه در مورد این سایت این است که یودمی علاوه بر کوپن های تخفیفی که برای فروش دوره های خود ارائه می کند، به صورت دوره ای و فصلی تخفیف های قابل توجهی را برای کاربران خود در نظر می گیرد. شما به راحتی می توانید با یک جستجوی ساده در Google تعداد زیادی از سایتهایی که کوپن های تخفیف خرید از سایت Udemy را ارائه می کنند، بیابید. سایتهای Groupon و Retailmenot از جمله ی این نوع سایتها می باشند. همچنین به منظور پیدا کردن دوره های آموزشی که با تخفیف در یودمی ارائه می گردند، می توانید کلمه ی Discount را در نوار جستجوی سایت یودمی (Udemy) وارد کنید تا یک لیست از آنها را مشاهده نمایید.
خرید دوره آموزشی از Udemy | تهران کردیت کارت
نکته 1: موضوع بسیار مهم در مورد وبسایت یودمی (Udemy) که خیلی باید به آن توجه داشته باشید اینست که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید با آی پی (IP) ایران وارد ناحیه کاربری خود در این سایت شوید و حتما پیش از ورود از نرم افزارهای تغییر IP استفاده نمایید. در صورتیکه با IP ایران وارد ناحیه کاربری خود شوید، اکانت شما به حالت تعلیق (Suspend) در خواهد آمد، تمامی دوره های آموزشی خریداری شده حذف و همه ی پرداختهای شما در این سایت لغو و بازگردانده (Refund) خواهند شد.

نکته 2: توجه داشته باشید که تخیف های قابل ارائه در سایت یودمی چه در قالب کوپن تخفیف و چه تخفیفهای در نظر گرفته شده توسط خود سایت Udemy دارای زمانی محدود برای استفاده می باشند و اعتبار آنها بعد از زمان مورد نظر از بین رفته و غیر قابل استفاده خواهند شد.
پس از گذراندن هر کدام از دوره های آموزشی خریداری شده در وبسایت Udemy یک گواهینامه (Certificate) برای شما ارسال می شود. این گواهینامه ها با مدارک دانشگاهی برابری نمی کنند، اما در بسیاری از کشورهای دنیا دارای اعتبار و برای درج در رزومه ی کاری و تحصیلی بسیار مفید و ارزشمند می باشند. نمونه ی یک گواهینامه ی ارائه شده توسط وبسایت یودمی را در زیر می توانید مشاهده نمایید.

پرداخت در سایت یودمی (Udemy) هم از طریق کارتهای اعتباری بین المللی ( مستر کارت یا ویزا کارت) امکانپذیر است و هم از طریق درگاه پی پال (Paypal) که طبیعتا پرداخت از طریق کارت اعتباری راحت تر و سریع تر صورت خواهد پذیرفت. در صورتی که بخواهید از طریق Paypal پرداخت خود را انجام دهید، جهت اطلاع از نحوه افتتاح حساب پی پال (Paypal) و وریفای کردن آن توسط مستر کارت یا ویزا کارت می توانید به اینجا مراجعه کنید.

شما به سهولت می توانید با در اختیار داشتن یکی از کارتهای ارزی قابل ارائه تهران کردیت کارت خریدهای خود در سایت Udemy را شخصا و به صورت لحظه ای در هر ساعتی از شبانه روز انجام دهید. در صورتی هم که دوست ندارید کارت تهیه کنید و ترجیح می دهید پرداختتان را ما برایتان انجام دهیم، می توانید با چند کلیک ساده روی وبسایت تهران کردیت کارت، ثبت سفارش پرداخت با ویزا و مستر نمایید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان با تجربه ی پرداخت ارزی ما خرید شما را انجام دهند.
گواهینامه دوره آموزشی Udemy | تهران کردیت کارت