پرداخت های ارزی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات بین المللی مطرح است و کشور ما در زمینه استفاده از کارت های ‏ارزی ویزا و مستر محدودیت هایی دارد. تهران کردیت کارت مجموعه ای فعال در ارائه ابزارهای پرداخت بین ‏الملل و انواع کارت های ارزی ویزاکارت و مسترکارت است. خدمات مجموعه ما، صدور انواع مستر کارت و ویزا کارت( فیزیکی و مجازی)، شارژ انواع کارت ‏های اعتباری، انجام انواع پرداخت های آنلاین ارزی، پرداخت ‏PayPal، مشاوره و راهنمایی در زمینه پرداخت های ارزی را ‏شامل می شود.
در ادامه توضیحات خلاصه ای از انواع محصولات و خدمات ما آورده شده است. برای اطلاعات کاملتر و ثبت سفارش می توانید ‏بر روی گزینه "جزییات بیشتر" کلیک کنید. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال، از طریق شماره های تماس و ایمیل ‏مجموعه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. ‏

سفارش پرداخت آنلاین ارزی

اگر پرداخت ارزی دارید که لازم است انجام شود ولی شخصا نمی توانید آن را پرداخت کنید و یا به هر دلیلی تمایل دارید که کارشناسان ما پرداخت شما را انجام دهند، می توانید به سادگی سفارش پرداخت با ویزا و مستر انجام دهید تا کارشناسان پرداخت در کمترین زمان ممکن و پایین ترین کارمزد، پرداخت شما را انجام دهند. تمامی پرداختهای که از طریق درگاه ویزا و مستر هستند و همچنین پرداختهای پی پالی توسط مجموعه ما انجام می گیرد.

ویزا کارت مجازی دلاری

ویزا کارت مجازی بوده و برای پرداخت های آنلاین ارزی استفاده می شود. با این کارت شما می توانید از کلیه وبسایت های اینترنتی که به درگاه ویزای بین الملل متصل هستند، خرید کنید. این کارت ها در مبالغ 1 ، 50، 260، 515، 920 دلاری ارائه می شود. اعتبار آن یک ماه بوده و قابلیت شارژ مجدد و ریفاند مبالغ را ندارد. از آنجایی که کارتها به صورت پیش پرداخت ‏PrePaid‏ ارائه می گردند و به حساب بانکی متصل نیستند، امکان جابجایی پول را ندارند و صرفا برای خرید آنلاین از درگاه های متصل به شبکه ویزا مناسب است.