اگر قصد دارید در یک کنفرانس، همایش و یا نمایشگاه خارجی شرکت کنید و یا می خواهید مقالات علمی و پژوهشی خود را در ژورنال های خارجی ارائه نمایید، باید هزینه ای را به عنوان هزینه کنفرانس (Conference Fee) یا هزینه ثبت نام (Registration Fee) توسط یک کارت اعتباری بین المللی (مسترکارت یا ویزا کارت ) و یا از طریق پی پال (Paypal) بپردازید. جهت آشنایی با نحوه افتتاح حساب پی پال (Paypal) و پرداخت از طریق درگاه آن می توانید می توانید اینجا را مطالعه کنید. در مورد برخی از همایش ها یا نمایشگاه ها لازم است بلیط (Ticket) تهیه شود که این امر نیز توسط کارتهای اعتباری بین المللی میسر می باشد. از جمله وبسایت های مربوط به پرداخت در این حوزه می توان به Theiier،  Europeansociology، Elsevier ، NSCJ ، ASME ، iafor ، WCPCG ، siam و... اشاره نمود.

در صورتی که بخواهید خودتان و بدون هیچ واسطه ای پرداخت های مربوط به شرکت در کنفرانس ها، همایش ها و نمایشگاههای بین المللی و یا ارائه مقالات عملی و پژوهشی تان را انجام دهید، می توانید به سهولت یکی از کارتهای ارزی تهران کردیت کارت را تهیه نموده و پرداختتان را شخصا انجام دهید. همچنین اگر بخواهید پرداختتان توسط کارشناسان پرداخت ما صورت پذیرد، می توانید پرداخت خود را با کمترین میزان کارمزد به تیم پرداخت ارزی تهران کردیت کارت بسپارید.
پرداخت هزینه کنفرانس خارجی | تهران کردیت کارت
نمونه های زیادی از پرداخت های دوره های حرفه ای و شغلی وجود دارند. شناخته ترین این دوره ها، شامل: گواهینامه تحلیلگری مالی خبره CFA)Chartered Financial Analyst) ، آزمون گواهینامه پزشکی ایالات متحده USMLE)United States Medical Licensing Examination)، آزمون مدیریت پروژه PMP)Project Management Professional) ، عضویت PMI)Project Management Institute) و تمدید عضویت، دوره های آموزشی یودمی (Udemy) می شوند. پیشنهاد و رویکرد اصلی تهران کردیت کارت، به عنوان اصلی ترین توزیع کننده کارت های پیش پرداخت ارزی، اینست که با تهیه کارت اعتباری با تهیه یک کارت اعتباری بین المللی ( مستر کارت یا ویزا کارت ) از طریق وبسایت تهران کردیت کارت اقدام به پرداخت ارزی خود نمایید. به همین منظور برای هر کدام یک از انواع پرداخت های این حوزه، راهنمای تصویری تهیه شده  که در ادامه می توانید مشاهده نمایید. همچنین می توانید راهنمای عمومی انجام پرداخت های آنلاین با مستر کارت/ویزا کارت را نیز مشاهده نمایید. درصورتی که بخواهید پرداخت شما را ما انجام دهیم نیز می توانید با خیالی آسوده و با کمترین میزان کارمزد پرداخت خود را به کارشناسان تیم پرداخت ارزی تهران کردیت کارت  بسپارید.

مقالات راهنمای پرداخت هزینه دوره های حرفه ای و شرکت در کنفرانس های خارجی