همه ساله در کشورهای مختلف دنیا افراد بسیاری به منظور بهتر شدن شرایط زندگی و برخورداری از امکانات متنوع کشورهای پیشرفته، اقدام به مهاجرت (Immigration) و دریافت اقامت در آن کشورها می نمایند؛ همچنین سفرهای بین المللی و ملزومات آن، از جمله رزرو هتل و محل اقامت، رزرو بلیط هواپیما و قطار نیازی عمومی در بین گردشگران و مسافران بین المللی است.
کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و سالانه بسیاری از هموطنانمان تصمیم به سفرهای بین المللی و یا مهاجرت به سایر کشورها من الجمله اروپایی و یا آمریکا می گیرند. برای این منظور معمولا نیاز به انجام پرداخت های ارزی مربوط به هزینه های سفارت، کنسول گری ها، رزرو هتل و تهیه بلیط هواپیما وجود دارد، که این کار معمولا با استفاده از کارت های ارزی بین المللی از جمله ویزا کارت و مستر کارت امکان پذیر است. از جمله کشورهای پرطرفدار جهت مهاجرت می توان به کانادا، آمریکا، استرالیا، انگلستان و دانمارک اشاره نمود.
خرید بلیط هواپیما، مهاجرت | تهران کردیت کارت
در شرایط حاضر، مراحل انجام مهاجرت از جمله ثبت نام، گرفتن وقت سفارت و برنامه ریزی سفر از جمله رزرو محل اقامت و پروازهای بین المللی یا داخلی کشور مورد نظر را می توان به صورت آنلاین با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی انجام داد. از جمله پرداختهای مطرح مربوط به این حوزه می توان به پرداخت تعیین وقت سفارت، پرداخت هزینه گرین کارت ایالات متحده آمریکا (USA Green Card) توسط اداره مهاجرت و خدمات شهروندی ایالات متحده آمریکا (USCIS Immigrant)، تعین وقت سفارت انگلستان از طریق وبسایت gov.uk ، پرداخت هزینه حق اقامت دائم کانادا (Right of Permanent Residence Fee) تحت عنوان هزینه لندیگ کانادا (Landing Fee)، پرداخت هزینه های اپلای برنامه کار حرفه ای طرح اسکیل ورکر فدرال و کبک کانادا(Federal Skilled Worker & Quebec Skilled Worker)، هزینه‌های مربوط به ارزیابی پرستاری برای مهاجرت به کانادا توسط سازمان NNAS (National Nursing Assessment Service)، پرداخت هزینه لاج ‏(Lodge) استرالیا، پرداخت هزینه گرین کارت دانمارک (Denmark Green Card) و... اشاره نمود.
همچنین در حوزه سفرهای بین المللی رزرو هتل از سایت های مطرح از جمله بوکینگBooking.com، اکسپیدیاExpedia.com، آگودا Agoda.com و هتلز دات کامHotels.com با استفاده از کارت های ارزی بین المللی و یا روش های واسطه ای مثل پی پال و همچنین رزرو بلیط هواپیما و قطار از سایت های معتبری همچون چیپو ایرCheapoair ، خرید بلیط کشتی از جمله کشتی کروز و اجاره ماشین از سایت های معتبری همچون رنتال کارز RentalCars در کشور های مختلف نیازی است که بسیاری از گردشگران دارند و می توانند با داشتن کارت های اعتباری بین المللی به راحتی آن ها را انجام داد.
برای این منظور و به جهت پرداخت هزینه های ارزی مورد نیاز در این فرآیند شما به یک کارت اعتباری بین المللی (ویزا کارت و یا مستر کارت) نیاز دارید تا بتوانید پرداختهای خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. برای انجام پرداختهای اشاره شده به سهولت می توانید با خرید یکی از کارت های ارزی تهران کردیت کارت، پرداخت را خودتان انجام دهید و یا پرداخت  خود را با کمترین میزان کارمزد به تیم پرداخت ارزی تهران کردیت کارت بسپارید.
هزینه MRV fee، گرین کارت و مهاجرتی | تهران کردیت کارت

مقالات راهنمای پرداخت های توریستی و مهاجرتی