بیمه سوئیس کر Swisscare یکی از معتبرترین شرکت‌های بیمه‌ای در دنیاست که خدمات بیمه‌ای خود را در سرتاسر دنیا به مشتریان خود ارائه می‌نماید. شرکت بیمه بیمه سوئیس کر Swisscare در سه طرح بیمه مهاجرت، بیمه مسافرتی و بیمه دانشجویی و در سه سطح Standard Comfort, Premium, اقدام به فروش بیمه می‌نماید، سقف هر بیمه با توجه به ویژگی های متفاوتی همچون شرایط سفر و نوع مقصد تغییر می کند. بیمه سوئیس کر در تمامی سفارتخانه‌های کشورهای شینگن برای ویزاهای دانشجویی و مسافرتی مورد قبول است.
طرح بیمه مهاجرتی از 34 دلار شروع شده و مناسب افرادی ست که قصد مهاجرت و اقامت بلند مدت دارند. این بیمه نامه در طرح Standard مبلغ پوشش بیمه تا ۵۰۰ هزار دلار، طرح Comfort مبلغ پوشش بیمه تا ۱۵۰.۰۰۰۰ دلار و طرح Premium مبلغ پوشش بیمه تا ۲۰۰.۰۰۰۰ میلیون دلار قابل ارائه است.
طرح بیمه مسافرتی مناسب افرادی است که قصد سفر کوتاه مدت به کشور دیگر را دارند. این بیمه نامه در دو طرح سفر به حوزه شنگن و سفر بین‌المللی تقسیم شده است. هزینه این طرح بیمه از روزی ۸۲/۰ سنت یورویی شروع می‌شود و حداقل پوشش بیمه ۳۰هزار یورو می باشد که موارد اورژانس پزشکی، تصادفات و بیماری، هزینه بازگشت به کشور مبدا، هزینه بازگشت جسد به کشور مبدا و ... را پوشش داده و دارای پاسخگویی ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته می باشد.
پرداخت بیمه بین المللی با ویزاکارت | تهران کردیت کارت

بیمه دانشجویی بطور مجزا برای هر کشوری دارای طرح متفاوت است.برای نمونه، بیمه دانشجویی بین المللی، استونی، فنلاند، اسپانیا دارای هزینه بیمه سالانه معادل حداقل ۱۹۷ یورو بوده و پوشش بیمه‌ای آن ۳۰هزار یورو می باشد. این بیمه نامه پس از پرداخت اینترنتی، بلافاصله از طریق ایمیل به متقاضی ارسال می گردد.

مراحل دریافت بیمه Swiss Care

برای دریافت بیمه نامه سوئیس کر SwissCare لازم است مراحل زیر به ترتیب طی شوند. برای نمونه درخواست بیمه نامه دانشجویی آورده شده است.

1- لازم است در ابتدا وارد سایت سوئیس کر SwissCare شده و روی بخش Let’s start Now کلیک کنید.

پرداخت بیمه سوئیس کر | تهران کردیت کارت

2- روی بخش International student insurance کلیک کرده و بعد از مشخص کردن ملیت، مقصد، تاریخ شروع و پایان بیمه نامه و تاریخ تولد با کلیک روی Get The Price ادامه می دهیم.

هزینه سوئیس کر با ویزا کارت | تهران کردیت کارت

3- نوع طرح مد نظر را انتخاب کرده (برای نمونه Comfort) و با کلیک روی Apply Now ادامه می دهیم.

پلن های سوئیس کر | تهران کردیت کارت

4- در این مرحله، قوانین و مقررات بیمه نامه را مطالعه کرده و در صورت پذیرش روی I Agree and Continue کلیک می کنیم.

بیمه سوئیس کر | تهران کردیت کارت

5- در این مرحله نوع پرداخت را مستر کارت انتخاب کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات کارت، با کلیک روی گزینه Pay Now این مرحله را پایان می دهیم. پس از طی این بخش، بیمه نامه به ایمیل فرستاده خواهد شد.

پرداخت سوئیس کر با مسترکارت | تهران کردیت کارت

نحوه پرداخت هزینه بیمه Swiss Care

به منظور پرداخت هزینه بیمه نامه Swiss Care می توانید با خرید یکی از محصولات تهران کردیت کارت، پرداخت را توسط کارت خودتان انجام بدهید. اگر به هر دلیل خواستید که ما پرداخت شما را انجام دهیم، با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی، پرداخت هزینه بیمه نامه Swiss Care خود را به کارشناسان پرداخت تهران کردیت کارت بسپارید تا در اسرع وقت و با کمترین کنید.
پرداخت بیمه بین المللی سوئی کر | تهران کردیت کارت