پرداخت سایت edx | تهران کردیت کارت
سطوح دوره هایی که هم اکنون روی وبسایت ای دی ایکس قرار دارد به شرح زیر است که هر کدام با ویژگی های خاص آن سطح به صورت کامل در روی وبسایت edx قرار گرفته است:

MicroBachelors Program -

MicroMasters Program -

Professional Certificate -

Online Master's Degre -

Global Freshman Academy -

XSerie -

کافی است بر روی وبسایت اکانت ایجاد کرده و یا با اکانت گوگل لاگین کنید تا با دریایی از آموزش های آنلاین روبرو شوید. عمده آموزش ها، ورکشاپ ها، وبینارها، گروه های گفتگو، آزمایشگاه های آنلاین، محتواهای آنلاین و آفلاین و ... به صورت رایگان است. ولی برخی از دوره ها نیازمند پرداخت اینترنتی هزینه دوره هستند و یا در برخی موارد اگر کاربر درخواست گواهی یا مدرک پایان دوره (verified certificate) نماید، هزینه مدرک را نیز باید پرداخت کند. گذراندن دوره های آنلاین برای تمامی کسانی که در درصدد توسعه دانش علمی و شغلی خود هستند ارزشمند است و داشتن مدرک پایان دوره نیز طبیعتا برای مخاطبین آن حائز اهمیت است درعین حال برخی ارزش دوره های آنلاین را بنابه دلایلی کم اهمیت جلوه می دهند.   
با توجه به اینکه پرداخت دوره های edX به صورت اینترنتی و ارزی است و کشور با محدودیت هایی در این زمینه مواجه است، می توانید از طریق ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی روی وبسایت تهران کردیت کارت اقدام نمایید تا هزینه مذکور از طریق ویزا کارت، مسترکارت و یا حساب پیپال، در اسرع وقت انجام گیرد.