سفرهای دریایی با کشتی های تفریحی از جذابترین سفرهایی ست که هر کس در زندگی خود می تواند تجربه کند؛ در این سفرها که معمولا از 5-6 روز تا یکماه طول می کشد، از کشتی های غول پیکر مانند کشتی کروز که یک هتل پنج ستاره ی متحرک و دارای تمامی امکانات رفاهی اعم از سوئیت، کافی شاپ و رستوران، استخر روباز، برنامه های زنده و اجرای موسیقی است، استفاده می کنند. در بندرهای جنوب کشور نیز نمونه های کوچکی از این کشتی ها موجودند که برای مسافرت های کوتاه مدت استفاده می گردند و از جمله مسیرهای کشتی های ایرانی می توان به بندرعباس- شارجه، بندرلنگه- دبی و ... اشاره کرد. کشتی های موجود در ایران از نظر اندازه و امکانات رفاهی بسیار کوچکتر از نمونه های مشابه خارجی هستند، لذا تعداد زیادی از هموطنانمان علاقمندند که از نمونه های خارجی با امکانات مضاعف استفاده نمایند.

تورهای کشتی کروز در تمام طول سال برگزار می شوند. این کشتی ها در زمان سفر، در بندرگاه های زیبای مسیر توقف می کنند، لذا مسافران در طول روز می توانند در بندرگاه به گردش پرداخته و در طول شب در کشتی استراحت نمایند. قیمت کشتی های تفریحی خارجی مانند کشتی کروز یونان، کشتی کروز ترکیه و .... با توجه به امکانات محل اقامت، مدت زمان اقامت، بیمه مسافرتی، زمان سفر و برنامه های احتمالی در بندرگاه هایی که متوقف می شوند، متفاوت خواهد بود. کشتی های کروز برای تمام افراد اعم از متاهل یا مجرد و گروههای سنی مختلف برنامه مناسب و امکانات در نظر گرفته است تا در تمامی لحظات حضور در کشتی، کمال لذت و استفاده را ببرند، اما جالب اینجاست که سفر بر روی دریا به همراه کشتی کروز تنها برای افراد مشهور و ثروتمند نیست، زیرا گذراندن تعطیلات بر روی یک کشتی کروز می تواند از اقامت در یک هتل مشابه شهری بسیار ارزانتر شود.
خرید بلیط کشتی کروز خارجی | تهران کردیت کارت
نکته: در سفر با کشتی های بین المللی، دقت به نوع ویزا به لحاظ یکبار ورود یا چندبار ورود اهمیت بالایی دارد. به طور مثال؛ در کشتی کروز یونان که ممکن است در طی سفر خود از حوزه شینگن خارج شود. اگر ویزای شما ویزای شینگن یکبار ورود باشد، در برگشت به حوزه شینگن، از ورود شما به آبهای حوزه شینگن جلوگیری می گردد. بنابراین قبل از خرید بلیط و پرداخت هزینه، مواردی از این دست را حتما در نظر داشته باشید.

مسافرت با کشتی کروز | تهران کردیت کارت

جستجو، انتخاب و خرید بلیت کشتی های تفریحی خارجی

از مهمترین سایت های فعال در خرید بلیط کشتی های تفریحی کروز می توان به موارد زیر اشاره کرد:  

• https://www.cruisedirect.com/

• http://www.allcruisesfromturkey.com/

• https://www.cruisecritic.com

• https://www.royalcaribbean.com

• http://www.cruisecritic.com/

الگوی کلی در وبسایت های خرید بلیط کشتی های کروز تفریحی، بسیار مشابه و راحت است، ابتدا با جستجو در تاریخ، مبدأ و مقصد حرکت کشتی، گزینه های موجود به شما نشان داده می شود، با انتخاب هر یک از گزینه ها، آپشن های مختلف به همراه هزینه های آن رویت می شود. در ادامه از شما خواسته می شود اطلاعات مسافر یا مسافرین را وارد نمایید. در نهایت به محله پرداخت هدایت می شوید که بایستی هزینه را از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایید.   

نحوه پرداخت هزینه بلیت کشتی های تفریحی خارجی

برای پرداخت هزینه بلیط کشتی های تفریحی خارجی، مانند کشتی کروز ترکیه، کشتی کروز یونان، کشتی کروز دبی و ...  دو روش وجود دارد: 

1- متقاضیان خرید بلیت کشتی های کروز می توانند با خرید هر یک از کارت های ارزی تهران کردیت کارت، شخصا اقدام به پرداخت هزینه بلیت کشتی های بین المللی نمایید. در این حالت فیزیک کارت را نیز می توانید همراه خود داشته باشید و در حین مسافرت در صورت درخواست فیزیک کارت جهت احراز مالکیت، می توانید کارت را ارائه دهید. پیشنهاد ما نیز استفاده از این روش است. 

2- همچنین می توان با ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی اقدام به پرداخت هزینه بلیت نمود. در این حالت تیم پرداخت تهران کردیت کارت،با کارتهای ارزی خود، هزینه شما را پرداخت می نمایند. توجه نمایید در این روش، در صورت نیاز به احراز مالکیت کارت، صرفا تصویر کارت با رعایت مراتب امنیتی قابلیت ارائه دارد.