حساب پی پال PayPal یک درگاه واسطه ای برای پرداخت آنلاین و انتقال پول است. اکانت پی پال بر اساس یک ایمیل ساخته و تأیید می شود. انواع تراکنش هایی که با اکانت PayPal می توان انجام داد:
  • خرید پی پالی از تمامی وبسایت هایی که به درگاه پی پال متصل هستند.
  • ارسال و دریافت پول به سایر حساب های پی پال
  • انتقال پول از حساب بانکی و انواع کارت ها به اکانت پی پال و بالعکس
  • ریفاند مبلغ یک تراکنش

تاریخچه ی پی پال PayPal

     پی پال در سال 1998 با هدف ساختن یک واحد پولی بین المللی تاسیس شد و در ابتدای امر بدلیل تازگی و بی اطلاعی مردم راجع به این قضیه مورد استفاده هکرها و افرادی که نیاز به پول شویی داشتند قرار گرفت تا حدی که در برخی از نقاط آمریکا استفاده از پی پال ممنوع اعلام شد. در سال 2000 شرکت ای بِی  ebay متوجه چنین سرویسی روی فضای آنلاین شد و از آن در سایت خود استفاده کرد و باعث شد در دو ماه استفاده از پی پال رشد 5 برابری داشته باشد.

     پس از آن در سال 2002 پی پال وارد بورس شد و ebay عمده ی سهام آن را خرید و آن را روی سایت خود استفاده کرد به نحوی که برای خرید یک محصول روی اینترنت از مرحله سفارش تا مرحله پرداخت هزینه، تحت کنترل سایت ebay انجام می شد و در صورت  عدم رضایت از خرید، ریفاند کردن وجه به راحتی روی حساب پی پال انجام می داد. بدین ترتیب پی پال روز به روز محبوبیتش نزد کاربران افزایش یافت و اکنون حدود 200 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد که نقل و انتقالات ارزی خود را از طریق پی پال انجام می دهند.

خدمات پی پالی تهران کردیت کارت

سرویس هایی که تهران کردیت کارت در حوزه اکانت پی پال انجام می دهد متنوع است. تقریبا غیر از ساخت اکانت که نیاز به تهیه کارت و تکمیل اکانت توسط خود فرد دارد، بقیه سرویس های پی پالی توسط تیم تهران کردیت کارت انجام می گیرد. برای دریافت هر کدامیک از خدمات زیر می توانید با پشتیبانی تهران کردیت کارت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

  • خرید از وبسایت های خارجی با حساب پی پل
  • ارسال و دریافت پول پی پالی در ایران
  • پرداخت انواع فاکتور پی پال invoice جهت دسترسی به لینک های دانلود
  • پرداخت ممبرشیب یا حق عضویت Premium, Trial در وبسایت های خارجی
  • ارسال و دریافت دونیت Donate با اکانت پیپال برای استریمرها روی شبکه اجتماعی مثل Twitch
  • پرداخت هزینه عضویت در انجمن های بین المللی پاراگلایدر، شطرنج، تکواندو، انجمن های پزشکی جراحی خارجی
  • پرداخت پنل ارسال ایمیل انبوه mailcheap ، mailchimp، smtp2go
  • نقد کردن درآمد اکانت یوتیوب youtube و twitch.tv
  • نقد کردن درآمدهای فریلنسری برنامه نویسی، طراحی بازی، گرافیک، تم برنامه ورد پرس،فروش اکانت بازی، فروش محصول در وبسایت فایور fiverr ...
  • نقد کردن درآمد دلاری و یورویی طراحی لوگو، بنر، کارت ویزیت، فوتیج، فروش عکس، در وبسایت های pngtree ، freepik ...
  • پرداخت هاست و دامین در وبسایت های هتزنر، جوکر با پی پال
  • پی پال paypal در ایران

    پس از ورود به سایت PayPal و عضویت در آن با اطلاعات حقیقی خودتان باید حساب خود را با یک کارت بانکی وریفای(verify) نمایید. وریفای کردن به این معنی است که یک کارت بانکی را به حساب پی پال خودتان متصل کنید تا موجودی کارت و حسابتان به هم وصل شوند و در تراکنش های پی پال از آن استفاده کنید. البته این روش ساده برای افرادی است که خارج مرزهای ایران به پی پال دسترسی دارند و هموطنان ایرانی ما برای دسترسی به پی پال حتماً باید از IP شان خارج از ایران باشد.

    نکته ای که قابل تامل می باشد این است که شرکت پی پال شدیداً به تحریم های مالی ایالات متحده امریکا پایبند است و هر اکانتی که به نحوی به ایران مرتبط باشد، بدون تردید بلاک می کند.  هر لحظه ای پی پال به ایرانی بودن هر کاربرش مشکوک شود، می تواند حساب او را بلاک Block نماید و موجودی حساب نیز مسدود خواهد شد. برای آنبلاک کردن (unblock) اکانت باید مدارک احراز هویتی و یا سایر مدارک برای پشتیبانی پی پال ارسال شود. به عنوان مثال شاید لازم باشد که برای احراز صحت محل اقامت، قبض برق، تلفن و ... از شما خواسته شود. بنابراین پیشنهاد می شود که آدرس واقعی در خارج از ایران ارائه شود. پیشنهاد ما این است که حتما در پرداخت های پی پالی به نبودن اسم و مشخصاتی از ایران توجه کنید. اگر درگاه های دیگر پرداخت نظیر مستر و ویزا بر روی وبسایت خریدتان وجود دارند از آن درگاه ها استفاده نمایید. با رعایت موارد گفته شده در ادامه کار می توانید درآمد ارزی خود را از طریق حساب پی پل نقد کنید و به اصطلاح انتقال پول از پی پال به ایران انجام دهید. همچنین با شارژ اکانت پیپال، برای خریدهای آنلاین خارجی از آن استفاده کنید.

    • لازم به ذکر است تمامی مسترکارت ها و ویزا کارت های تهران کردیت کارت امکان متصل شدن به حساب پی پال و وریفای شدن(PayPal verifying) را دارند. برای اطمینان بیشتر قبل از تهیه کارت از این موضوع مطمئن شوید.

    انواع حساب پی پال PayPal

    زمان ایجاد اکانت پی پال باید نوع حساب نیز تعیین شود. حساب‌ کاربری پی پال می‌تواند یکی از انواع Personal و یا Business باشد. همچنین می توان در هر زمانی نوع یک حساب پی پال را از Personal به دیگر انواع یعنی Business تغییر داد. حساب های پی پال Business امکانات بیشتر و محدودیت های کمتری در مقایسه با اکانت های Personal  دارند و پس از ارائه مدارک لازم پی پال، برای پاسخگویی به مقاصد حرفه ای تر شامل تراکنش های دریافتی و پرداختی با مبالغ بزرگتر و یا تعداد بیشتر تراکنش ها در مقایسه با اکانت های شخصی استفاده شوند.

    برای آشنایی بیشتر با خدمات پرداخت پی پال می توانید محتوای پرداخت paypal را نیز مطالعه کنید.

    راهنمای ایجاد حساب پی پال PayPal


    برای ایجاد حساب پی پال هر شخص باید حتماً یک کارت بانکی قابل وریفای و یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارد داشته باشد. برای این کار حتما باید آی پی IP شما خارج از ایران باشد و ترجیحا IP ثابتی باشد. شما می توانید برای ایجاد حساب کاربری در سایت پی پال، مشابه سایر وبسایت ها، با وارد کردن نام و نام خانوادگی، ایمیل آدرس، آدرس محل زندگی یا شرکت، شماره تماس، کشور محل زندگی) بیلینگ آدرس(Billing Address) و غیره حساب کاربری خود را به سادگی ثبت کنید. پس از آن لازم است با استفاده از اطلاعات یک حساب بانکی خارجی یا یک کارت نقدی یا اعتباری بین المللی (مثل مستر کارت یا ویزا کارت) نسبت به وریفای کردن حساب کاربری خود اقدام نمایید. برخی از افراد اعتقاد دارند وریفای کردن اکانت پی پال از آمریکا، با ارزش تر و مطمئن تر از سایر کشورها است. برای این کار توجه به مواردی که در بالا گفته شد بسیار مهم است. به صورت خلاصه، داشتن آی پی ثابت امریکا با استفاده از VPS یا همان سرور اختصاصی مجازی، دسترسی به آدرس پستی معتبر با امکان تهیه قبض و وریفیکیشن مکانی، بهترین و یا کم ریسک ترین حالت باشد. پس از ایجاد حساب کاربری و تأیید ایمیل فعال سازی، حساب کاربری پیپل فعال می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از شناسه و رمز عبور پی پال وارد حساب کاربری خود شوید و از امکانات آن استفاده کنید.

     

    مراحل ایجاد اکانت PayPal


    - ابتدا وارد سایت PayPal.com شوید. ( توجه فرمایید که آی پی شما باید خارج از ایران باشد).

    - روی گزینه ی Sign Up کلیک نمایید.

    - بسته به نوع استفاده تان، حساب Personalیا Business را انتخاب کنید. ما در اینجا راهنمای ایجاد حساب Personal را آموزش می دهیم و حساب Business نیز با اندکی تغییر مشابه همین حالت می باشد. پس نوع حساب Personal را انتخاب کنید و continue را وارد کنید.

    انتخاب نوع اکانت پی پال | تهران کردیت کارت

    کامنت اینکه کاربر ربات نیست را تأکید کرده و این مرحله را رد کنید

    وریفیکیشن اکانت پی پال | تهران کردیت کارت

    - در ابتدای ساخت اکانت لازم است که به یک شماره موبایل خارج از ایران دسترسی داشته باشید، چون برای تأیید اکانت روی شماره موبایل، کد تأییدیه ارسال می شود. این شماره باید واقعی بوده و در دسترس باشد، چرا که در لاگین کردن های بعدی، تأییدیه ارسال و دریافت پول، ... لازم است که کد تأیید دریافت کنید. شماره موبایل برای تأیید پی پال | تهران کردیت کارت - کد تأییدیه روی شماره ای که داده اید ارسال می شود، شماره را در باکس وارد کنید. ارسال کد تأیید پی پل | تهران کردیت کارت - در ادامه باید اطلاعات خود را وارد کنید.

    - روی next کلیک کنید.

    - فیلد های مربوطه را بر اساس آدرس واقعی خارج از ایران خود پر کنید. واقعی بودن این آدرس بسیار مهم است ولی در صورت نیاز می توانید از آدرس نمونه زیر استفاده کنید.

    Country: United Arab Emirates
    Address Line 1: Dubai Building, sheikh zayed Rd
    City: Dubai
    State: AE
    ZIP/Postal Code: 2023
     
    بیلینگ آدرس پی پال | تهران کردیت کارت

    - روی Agree and Create Account کلیک کنید.

    - حالا نوبت وریفای Verify کردن حسابتان رسیده است. برای اینکار در مرحله ی بعد گزینه ی مشخص شده " Not Sure?Add card to use later " را انتخاب کنید.

    - سپس اطلاعات کارت مستر یا ویزا کارت مجازی یا فیزیکی خود را که از تهران کردیت کارت خریداری کرده اید را در صفحه زیر وارد کنید.

    - گزینه ی Add Card را کلیک کنید. اگر با صفحه زیر مواجه شدید یعنی اکانت پی پال شما به درستی وریفای شده است.

    - با استفاده از لینک Go to your account وارد اکانت خود شوید.

    - برای فعالسازی ایمیل خود در حساب پی پال خود روی گزینه ی Confirm Your Email Address کلیک نمایید.

    - روی گزینه ی Send Email کلیک نمایید. و سپس وارد ایمیل خود شوید و روی ایمیلی که از طرف پی پال برای فعالسازی برای شما ارسال شده کلیک نمایید.

    - روی گزینه ی مشخص شده " Click to activate your account " کلیک نمایید. حال در صفحه زیر لاگین نمایید.

    - پس از گذراندن این مراحل حساب شما فعال خواهد شد و می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید و امور پرداختی و واریزی خود را انجام دهید.

    ** توجه نمایید همانطور که در بالا نیز اشاره شد، افتتاح حساب پی پلی کار سختی نیست ولی نگهداری و انجام تراکنش های دلاری روی آن اکانت نیازمند رعایت نکات کلیدی و مهمی است. برای همین اگر شما به صورت محدود، چند عدد پرداخت با اکانت پی پال داشته باشید، می توانید برای ثبت سفارش پرداخت پی پالی از این لینک استفاده کنید. در این حالت نیازی به افتتاح حساب پی پالی توسط شما وجود ندارد. همچنین در صورتی که مبلغی روی اکانت PayPal خود دارید که نیاز به نقد کردن درآمد ارزی، ارسال و دریافت پی پالی، انتقال پول به ایران یا به اکانت های دیگر دارید، می توانید با پشتیبانی وبسایت تماس گرفته و راهنمایی کامل دریافت کنید.