سایت onlinenic.com یکی از سایت های پیشرو در زمینه خدمات ثبت دامنه و اجاره سرور بوده که به ارائه بهترین راه حل های آی تی مشهور می باشد. Onlinenic (آنلاینیک) که یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید مستقیم و بی‌واسطه دامین است، در سال ۱۹۹۹ در آمریکا متولد شد. با توجه به خدمات اینترنتی عالی و با کیفیتی که این شرکت ارائه می دهد، بسیاری از reseller های ایرانی که در زمینه فروش دامنه و میزبانی سایت و خدمات طراحی و پشتیبانی پکیج های اینترنتی فعالیت می کنند، اکثرا فروشندگان آنلاین نیک بوده و برای اهالی دنیای IT ، برند اعتبار دهی شده، معتبر و قابل اعتمادی است. این شرکت که یکی از پیشگامان در زمینه‌ی ارائه‌ی دامنه و شماره‌ی اختصاصی است، خدمات خود را به صورت عمده یا خرده فروشی در اختیار بیش از ده ها هزار شرکت در سراسر دنیا قرار داده است.
انتقال دامنه آنلاین نیک | تهران کردیت کارت
آنلاین نیک، یکی از اولین شرکت های اعتبار دهی شده توسط ICANN (آیکان مسئول پروتکل اینترنتی، تخصیص فضای آدرس، تعیین پروتکل، مدیریت سیستم دامنه‌ها و مدیریت سیستمRoot Server است) بوده از جمله با اعتبارترین عمده فروشان خدمات اینترنت در سطوح عمومی و تخصصی به شمار می رود.

شرکت آنلاینیک خدمات مهم و متفاوتی ارائه می دهد که عبارتند از:
• سی پنل
• خدمات پست الکترونیک تجاری(email solutions)
• Website Builder
• بخش DOMAIN
• Reseller Hosting
• سامانه گفت و گوی رایگان تجاری
• گواهی های امنیتSSL Certificate


ثبت دامنه Onlinenic یکی از پر مخاطب ترین بخش های این سایت که نرخ آن بسیار مقرون به صرفه و رقابتی است. هم چنین، حساب کاربری سایت آنلاین نیک امکان ثبت دامنه، ویراستاری، انتقال مالکیت دامنه، تغییر DNS آن، خدمات قفل کردن و حتی UNLOCK دامنه را به مشتریان خود می دهد. این سایت همچنین امکان به روز رسانی اطلاعات دامنه و تمدید آن را ارائه می دهد که با توجه پشتیبانی ۲۴ ساعته، یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده خدمات عمومی و تخصصی طراحی و راه اندازی وب سایت به مخاطبان به شمار می رود.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سایت، امکان ثبت دامنه با پسوند های منحصر به فرد و جذابی چون پسوند آبی است که می تواند برای طراحان سایتی که قصد ارائه مطالب نوآورانه در عرصه سبک زندگی و کسب و کار های دیجیتالی نواور دارند، بسیار جذاب باشد.


پرداخت دلاری دمانه خارجی | تهران کردیت کارت


قیمت خدمات آنلاین نیک OnlineNic


قیمت خدماتی که آنلاین نیک با توجه به نوع کاربری متفاوت است. نرخ خدمات در صورتی کاربرعادی باشید با زمانی که عضو سایت بوده و یکی از ۴ سرویس (برنزی، نقره ای، طلایی و پلاتینوم) را دریافت کرده باشید، کاملا متفاوت بوده و با افزایش پول ذخیره شده در حساب کاربری، خدمات بیشتر و تخفیفات بیشتری در اختیار فرد قرار می گیرد.


برای راهنمایی بیشتر و اطلاعات تکمیلی می توانید مقالات پرداخت هزینه دلاری ثبت دامین و گواهی SSL، خرید مستقیم سرور و هاست از هتزنر Hetzner و پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی را نیز مطالعه کنید.  

نحوه پرداخت هزینه دریافت خدمات از آنلاین نیک OnlineNic

برای استفاده از خدمات سایت Onlinenic لازم است اکانت، از طریق گزینه‌ی Add Funds شارژ گردد. بدین منظور می توانید به یکی از شیوه های زیر عمل کنید:

1- شما می توانید با خرید یکی از محصولات ویزا کارت و مسترکارت موجود روی وبسایت، شخصا نسبت به استفاده از شارژ اکانتتان در سایت آنلاینیک اقدام نمائید.

2- برای استفاده از خدمات سایت Onlinenic ، می توانید سفارش پرداخت آنلاین هزینه دلاری در سایت ثبت نمایید، تا کارشناسان گروه تهران کردیت، اکانت آنلاین نیک را برای شما شارژ نمایند.