یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به کانادا استفاده از روش اسکیل ورکر و فدرال اسکیل ورکر است؛ در این روش ها یکی از شغل هایی که امتیاز بسیار بالایی دارد و مهاجرت به کانادا را تسریع می کند شغل پرستاری است. همچنین از آنجایی که کانادا سیستم بهداشت و درمان پیشرفته ای دارد، به پرسنل این بخش اهمیتی بالایی قائل است به نحوی که حقوق ماهیانه پرستاران در کانادا جزء درآمدهای بالای پرستاری در بین سایر کشورهای جهان است. میانگین حقوق سالانه پرستاران در کانادا به عواملی نظیر تجربه و تخصص وابسته است و در حالت کلی از 45000 تا 65000 دلار کانادا متغییر است. جهت اطلاعات تکمیلی در زمینه حقوق سالانه پرستاران کانادا می توانید از این لینک استفاده نمایید.
اقدام به مهاجرت از طریق شغل پرستاری شانس متقاضیان را برای پذیرش پرونده مهاجرتی زیاد می کند اما برای اقدام از این شیوه نیاز به یک سری اقدامات جداگانه است. متقاضیان این شیوه ابتدا باید مدارک خود را جهت تایید شدن به سازمان پرستاری کانادا Canadian Nurse Association ارسال نمایند
ارزیابی مدارک پرستاران NNAS | تهران کردیت کارت
بررسی و تایید مدارک پرستاری در سازمان NNAS انجام می شود. برای طی کردن این مراحل لازم است که ابتدا در سایت سازمان ارزیابی پرستاری ملی National Nursing Assessment Service حساب کاربری ایجاد نمایید. بعد از آن،اطلاعات خود را در حساب کاربری ایجاد شده تکمیل نمایید. بعد از تکمیل مدارک و اطلاعات شخصی، شغلی و تحصیلی خود و تایید شدن آن توسط سازمان پرستاری به بخش آزمون زبان می رسید، در این مرحله شما باید آزمون زبان فرانسه را گذرانده باشید تا در این مرحله نتیجه آزمون تایید شود.
روند تکمیل مدارک ( که شامل تکمیل اطلاعات، آزمون زبان و ترجمه اسناد در صورت لزوم) می تواند تا 12 ماه به طول بینجامد؛ به عبارتی درخواست شما تا 12 ما به صورت فعال باقی می ماند و شما می توانید مرحله به مرحله مدارک خود را در این 12 ماه طی نمایید.
بهتر است برای سهولت و بدون نقص انجام شدن این روال، قبل از باز کردن برنامه اصلی خود و پرداخت هرگونه هزینه، مراحل جمع آوری اسناد لازم را آغاز کنید. علاوه بر این شما به عنوان متقاضی با مراجعه به صفحه ی سوالات متداول FAQ در سایت سازمان پرستاری می توانید به بسیاری از سوالات خود پاسخ دهید. به عبارتی علاوه بر هزینه برای درخواست اصلی، هزینه های دیگری نیز در فرایند درخواست شما وجود دارد ؛ مواردی مانند: ترجمه اسناد، درخواست تجدید نظر، گزارش های مشورتی و ..... برای اطلاعات بیشتر در مورد این هزینه ها، می توانید به صفحه هزینه های درخواست در سایت ملی پرستاری NNAS مراجعه کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که هزینه پرداخت شده در سایت NNAS غیر قابل برگشت Nonrefundable است و اگر شما به هر دلیل از درخواست خود منصرف شوید مبلغ به شما برگردانده نمی شود.
اپلیکیشن فی مهاجرت پرستاران کانادا | تهران کردیت کارت

هزینه اپلیکیشن فی ارزیابی مدارک پرستاری برای مهاجرت به کانادا توسط سازمان NNAS

هزینه ی اصلی درخواست شما برای ارزیابی مدارک پرستاری 650 دلار امریکاست.اما در صورتی که بعد از این پرداخت تا 12 ماه اول مدارک تکمیل و تایید نشوند درخواست شما منقضی می شود. در این صورت شما تا 12 ماه بعد از انقضای درخواست می توانید درخواست خود را تجدید کنید، هزینه ی این تجدید درخواست 180 دلار امریکا می باشد.

علاوه بر این دو پرداخت 650 (برای درخواست اصلی) و 180 (برای درخواست منقضی شده) هزینه های دیگری نیز وجود دارد. برای مثال اگر شما مدارک خود را ترجمه نشده( به زبانی غیر از فرانسه و انگلیسی) برای این مرکز ارسال نمایید NNAS باید آن را ترجمه کند که هزینه ترجمه هر مدرک 85 دلار است. بعد از طی کردن تمامی مراحل مربوط به مدارک و تکمیل اطلاعات سایت NNAS مبلغی که باید پراخت کنید را به شما نشان می دهد ، این مبلغ بر اساس نیازهای پروسه ی اپلیکیشن شما مشخص می شود.
برای پرداخت هزینه اپلیکیشن ارزیابی مدارک پرستاران کانادا، شما نیاز به داشتن کارت های ارزی ویزا و مستر دارید؛ در این راستا می توانید یکی از خدمات سایت تهران کردیت کارت انتخاب کرده و پرداخت خود را نهایی کنید. برای پرداخت هزینه های ارزیابی مدارک پرستاری، کارت های ارزی موجود در سایت تهران کردیت کارت را تهیه کرده و پرداخت خود را بدون واسطه در سایت NNAS انجام دهید ویا در صورتی که می خواهید پرداخت شما توسط افراد با تجربه تری انجام شود می توانید این کار را به تیم پرداخت تهران کردیت کارت بسپارید تا در اسرع وقت و به بهترین نحو ممکن انجام شود.