نمایشگاه شهر گردشگر | تهران کردیت کارت
حضور تهران کردیت کارت در نمایشگاه شهر گردشگر تهران ۹۷
28 آگوست 2018
تخفیف پاییزه مسترکارت | تهران کردیت کارت
جشنواره پاییزه تهران کردیت کارت را از دست ندهید.
17 سپتامبر 2018
نمایش همه

رعایت نکات امنیتی کارت های ارزی

جهت امنیت هر چه بیشتر موجودی کارت های خریداری شده، تهران کردیت کارت رعایت موارد زیر را پیشنهاد می کند. لطفا به موارد زیر توجه نمایید.

۱- با توجه به این که صدور شارژ آنی هست کارت خود را هر زمانی که نیاز به شارژ مجدد و پرداختی دارید، شارژ نمایید و از قبل موجودی کارت رو بالا نگه ندارید. زیرا زمانی که که کارت شما مفقود و یا دچار مشکلات دیگر از قبیل مشکلات فنی شود، امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت، لذا برای آرامش هرچه بیشتر خود مبلغ زیادی را داخل کارتهای خود نگه ندارید و به اندازه ی نیاز خود شارژ نمایید.

۲- اگر نیاز به زمان زودتری برای شارژ داشتید، شارژ خریداری شده را حتما به حالت ووچر و پندینگ قرار داده و روی کارت لود نکنید و هر زمانی که به موجودی کارت نیاز داشتید روی کارت لود کنید. این موجودی متعلق به شماست و شما می توانید در هر لحظه که به موجودی بیشتر نیاز داشتید، به صورت دستی اقدام به لود شارژ نمایید و نیاز نیست تا زمانی که استفاده ندارید روی کارت لود کنید. جهت مطالعه راهنمای نحوه شارژ دستی اینجا کلیک کنید. 

۳- در صورتی که موجودی کارت بعد از شارژ مجدد، بالاتر از ۵۰۰ دلار شود، شارژ خریداری شده به صورت پندینگ روی پنل قرار خواهد گرفت، تا زمانی که خودتان به صورت دستی اقدام به اضافه کردن آن شارژ به کارتتان نمایید. برای قابل استفاده شدن شارژ، لازم است روی پنل آنلاین بانکی، گزینه ی Load Now را انتخاب نمایید.

۴- خواهشمند است کارت را در زمانی که استفاده ای ندارید، همیشه در حالت فریز Freeze نگه دارید تا هیچ فردی نتواند به کارت شما دسترسی داشته باشد و فقط در زمان نیاز آن را آنفریزUnfreeze نمایید و بعد از استفاده مجدداً فریز نمایید. جهت مشاهده راهنمای فریز کردن موجودی کارت، اینجا کلیک کنید. 

سعی مجموعه تهران کردیت کارت بر اینست که بالاترین خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم. لذا قبلا از توجهتان به نکات و موارد اشاره شده سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *