بدون شک خرید از فروشگاه های آنلاین یکی از جذابترین حوزه های نوظهور است. در این میان خرید از سایت های خارجی غالبا با یک سوال مهم همراه است که آیا امکان خرید از وب سایت های خارجی نیز برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ خوشبختانه باید بگوییم پاسخ به این سوال مثبت است. هر چند که با توجه به موضوع محدودیت های ارزی بسیاری تصور می کنند که خرید از سایت های خارجی برای کاربران ایرانی ناممکن است، اما گروه تهران کردیت کارت با سالها تجربه و داشتن تیمی متخصص در حوزه پرداخت های ارزی، این امر را برای هموطنان خود تسهیل نموده است و کاربران با تهیه یک کارت اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت و مسترکارت و یا سفارش پرداخت ارزی، به سهولت از وبسایت های خارجی خرید نمایید.
نکته بسیار مهمی که باید هنگام خرید کالای فیزیکی از سایت خارجی در نظر داشت، این است که ابتدا باید بررسی شود وب سایت مورد نظرتان امکان ارسال کالا به ایران را دارد یا نه؟ درصورتی که این امکان توسط آن سایت وجود نداشته باشد، بایستی کالای مورد نظر را به آدرس یکی از دوستان و آشنایان خود در خارج از ایران ارسال نمود و سپس کالا به آدرس ایران ارسال نماید شود. همچنین برای اطلاعات بیشتر از روش هایی که می توانید یک محصول را در ایران دریافت کنید، می توانید از خدمات مشاوره رایگان تهران کردیت کارت استفاده نمایید.

سفارش کالا خارج از کشور | تهران کردیت کارت
خرید از وبسایت های آنلاین | تهران کردیت کارت
خرید از آمازون (Amazon)، خرید از ای بی (Ebay)، خرید از علی اکسپرس (Aliexpress)، خرید از اتسی (Etsy)، خرید از سوق (Souq)، خرید از گوگل پلی (Google Play)، خرید از مایکروسافت (Microsoft) , خرید از اپل استور (Apple Store)، خرید از اینواتو (Envato)، خرید از وبسایت های فروش بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزور هتل، اجاره ماشین و... مانند بوکینگ (Booking)، چیپ اُ ایر (Cheapoair)، آگودا (Agoda)، اکسپدیا (Expedia) و... جزو پرطرفدارترین خریدهای آنلاین و اینترنتی محسوب می شوند. همچنین اگر بخواهید خرید کالای فیزیکی از سایتهایی داشته باشید که امکان ارسال مستقیم کالا به ایران را دارند، می توانید از سایتهایی مانند بنگ گود (Bang Good)، دی اچ گیت (DHgate)، ال سی وایکیکی (LC-waikiki)، مدانیسا (Modanisa) و... خرید نمایید.
      • نکته: برای ورود به برخی از وبسایت ها بالا، لازم است که آی پی شما، خارج از ایران باشد. به همین منظور با استفاده از نرم افزارهای مرتبط، آی پی خود را تغییر دهید.
به منظور انجام هر یک از خریدهای فوق، با داشتن کارت اعتباری بین المللی مستر کارت یا ویزاکارت و در صورت پذیرش توسط وبسایت های مذکور، می توانید خریدتان را شخصا و به سهولت انجام دهید. همچنین در صورتی که تمایل دارید پرداختتان توسط کارشناسان پرداخت انجام گیرد، می توانید پرداخت خود را با کمترین میزان کارمزد به تیم پرداخت ارزی تهران کردیت کارت بسپارید.

مقالات راهنمای خرید از وبسایت ها خارجی